• Pussesnuttan

ÄD gravida latte mammor i stockholm

Nidra!
    Vad roligt att höra att allt gått bra och att ni är hemma igen. Sköt om er allihopa!

• Pussesnuttan

Stort grattis till dig också Tabasco!
    Det händer så mycket i den här tråden nu så jag hade missat att din prins också kommit till världen :)

Jag har inboxat Memaja men inte fått ngt svar. Förhoppningsvis är hon fullt upptagen med sina små juveler :)

• Pussesnuttan

Tea,
    Vad skönt att höra om Memaja! :)

• Pussesnuttan

Hej!

Jag tänkte också komma om jag hinner, ska på återbesök på SÖS innan med min nyopererade hand. Har egentligen mått ganska bra hittills under hela graviditeten men har haft ett helvete med karpaltunnlar och triggerfingrar.

Fortsätter på fikalistan:
    IVF-dagar
    Leiben
    Pussesnuttan

Vi ses!

• Pussesnuttan

Hej tjejer!

Jag ligger inlagd på SÖS med eventuell havandeskapsförgiftning så jag måste tyvärr avboka morgondagens fika :(
    Det skulle ju bli så roligt att träffa er alla!
    Hoppas ni får en trevlig dag och att det kanske kommer ett nytt tillfälle att ses.

Kram Pussesnuttan

• Pussesnuttan

Jag ler när jag läser om fikaträffen.
    Gick det så vilt till så ni tappade skorna? :)

• Pussesnuttan

Hej tjejer!
    Vad trevligt det låter när ni träffats!

Själv ligger jag kvar på sjukhus med min havandeskapsförgiftning men nu har de äntligen bestämt sig för att ta ut killarna lite tidigare. Så om några timmar är det dags. Ligger vaken och funderar på hur livet blir med 2 små knoddar :)

• Pussesnuttan

Är det fler än jag som fått mail från Sarmite idag där hon ber om pengar för att hon blivit rånad i Spanien???

• Pussesnuttan

Det låter jätte konstigt, hon vill ha 2300 euro(!) för att betala räkningar och ta sig hem. Det låter som en bluff.

• Pussesnuttan

Hej tjejer!
    Tack för alla lyckönskningar inför snittet.
    Allt har gått bra och efter en vecka till på sjukhus (har ju redan legat där i 5v) har vi nu äntligen fått komma hem.
    Våra små killar mår alldeles utmärkt och vi kan knappt fatta att det är sant, att de här små fina knytena faktiskt är våra :)
    Killarna äter och går upp i vikt som de ska och idag har vi provat vagnen för första gången - vilken härlig känsla!
    Jag är inte riktigt piggelin efter snittet och komplikationer i samband med det, men kommer gärna med på en träff efter jul när jag är lite mer varm i kläderna.

Svar på tråden ÄD gravida latte mammor i stockholm