• sommar201106

ÄD gravida latte mammor i stockholm

Paltkoma - vid ÄD (enligt min läkare) får man bara gå 1 vecka över tiden så det blir det den 6 juni. Men vi hoppas innerligt vi slipper och vänta så länge=) Om det lilla pyret inte kikat ut innan måndag så ska vi till BM och höra vad hon tycker.

Jag hade också planerat in semester fram till förlossningen. Dessvärre fick jag sjukt ont i ryggen och min läkare sjukskrev mig först 50%. Han tyckte sedan det var helt onödigt att jag skulle slösa på mina semesterdagar så sedan blev det sjukskrivning 100% till förlossningen. Känns jätteskönt då ryggen blivit mycket bättre och man kan använda sin semester till roligare saker=)

kram

• sommar201106

Tea75 - tycker det är jättesvårt att veta hur man ska göra med föräldradagarna. Min man kör eget så vissa månader har han jättemycket att göra så då borde jag ju ta ut färre dagar? Lär väl bli expert på detta så småningom vare sig man vill eller inte=)

kram

• sommar201106

Hej hej!

BF idag!!!!! Men tyvärr ingen bebis än.... Precis varit hos barnmorskan på sista kontrollen. Allt såg som vanligt bra ut vilket alltid är skönt att höra.
    Hade dock lite "vattenavgång" imorse men efter samtal med förlossning och barnmorska ville dom att jag skulle avvakta (var jättelite som kom så dom trodde mer på en flytning). Har inte hänt något mer sedan dess.

Fick en tid för igångsättning den 7 juni vilket känns oändligt långt fram, vill ju ha lilla pyret här NU=)

Hoppas ni alla mår bra i solen!

Otåliga kramar=)

• sommar201106

Silkes - tack snälla=) Ja, nu vill man bara se vad det är som gömt sig därinne så länge=)
    Fast jag kommer faktiskt sakna magen då jag älskat att vara gravid.

Härligt att din mage växer som den ska. När har du BF och när slutar du jobba?

kramkram

• sommar201106

Hej hej, ingen bebis än tyvärr men slemproppen gick imorse! Vet ju att det kan dröja ett tag ändå men det känns ändå som något är på G!
    Vaknade 02:50 imorse med lite mensvärk och sammandragningar. Nu är det dock lugnt på den fronten. Hoppas såå att den ska komma i helgen.

Så länge är det solstolen som gäller=)

kram på er och njut i värmen!

• sommar201106

Tack för alla glada tillrop=)

Ska strax ladda kroppen med en onyttig pizza ha ha.
    Klart jag håller er uppdaterade (jag vill ju veta allt när det är eran tur=)

Återkommer imorgon och gör jag inte det vet ni varför.....

Ha en mysig fredagkväll!
    kram

• sommar201106

Hej, fortfarande hemma.....

Dock så fick jag en blödning imorse som har fortsatt från och till hela dagen. Detta tillsammans med "mensvärk" och ,emellanåt, ganska ont i svanken.
    Pratat med Sös som tyckte det lät som att det är på G nu. Skulle återkomma om jag började blöda mer eller om jag inte känner bebisen, men den sparkar på som vanligt tack och lov=)

kram

Svar på tråden ÄD gravida latte mammor i stockholm