• Leiben

ÄD gravida latte mammor i stockholm

villsågärna38 skrev 2011-04-11 16:09:55 följande:
    Hej på er kära vänner!

Det gick jättebra idag! Vi såg en liten, liten räka med ett tickande hjärta. Är ju bara i v.6+6 så det var svårt att se så bra men vi är nöjda över att vi fick se hjärtljud och att storleken stämde med veckan jag var i också dvs allt ser normalt ut Tack för alla tummar! Nu tänker vi försöka njuta litegrann iaf.

Stora kramar till er alla
    HÄRLIGT! Ja njut! Jag var orolig fram till KUB/ NUPP men sen orkade jag bara inte oroa mig mer. hade gjort det i flera år så jag bara la av. jag gick inte in i "gravididentitet" innan kanske v. 25 men jag slutade nojja och vara rädd och det var så sköööönt.

Jag är så glad för det här ÄR din tur nu.
  • Leiben

jag hade ASMYKET sd sedan tidigt. sjukskriven och allt men gick över tiden iaf

• Leiben

puttesnuttan: supergrattis vad roligt!

är det inte många tvillingar i tråden eller? finns det någon lista så  man kan ha mer koll på er?

• Leiben

Villsågärna: Jag blev så ledsen när jag läste ditt inlägg att jag tom tänkte klicka mig bort och inte kommentera för jag vet inte vad jag ska skriva....Det är så grymt sorgligt eller sorgligt grymt kanske, det ni går igenom. Jag önskar så av hela mitt hjärta och allt jag kan känna, att ni två tappra människor ska få avsluta er sjukt orättvisa kamp och få ert efterlängtade barn. Det bara MÅSTE bli så för så där mycket kan man inte få gå igenom förgäves....

• Leiben
    sommar201106 skrev 2011-06-08 21:00:44 följande:
    Hej alla!!!

Tack för era tankar=)

I söndags, den 5 juni, kl. 07:44 föddes vårt älskade och efterlängtade lilla pyre som visade sig vara en liten tjej!!! Hon ligger just nu och snusar bredvid mig i soffan. Lyckan är obeskrivlig!

Allt gick superbra och snabbt, kommer skriva om förlossningen när jag får mer tid.

kram så länge

Trollmor71 - kul att du hittat hit!
    Åh, supergrattis till älsklingen. Lyckan kommer att växa! :)
  • Leiben

jag vill läsa! du måste nog lägga till mig! du slapp ju bli igångsatt vilket jag blev....

• Leiben
    WildaMathilda skrev 2011-10-19 10:25:13 följande:
    Jo, vi ska absolut ses!
    Det är en fika spikad på tisdag (25/10) kl 11 på Kafé Arte (www.alltomstockholm.se/restaurangbar/article5...). Kan du komma?

Kram Solig

Åh härligt! Har aldrig träffat någon annan som (jag vet) gjort ÄD. Kul! Vilka blir det av gänget? Sorry att jag inte hållit koll.
  • Leiben

vi borde ha namnskyltar med fl-namnen annars blir vi förvirrade HAHAHA

• Leiben
    The75 skrev 2011-10-22 09:04:35 följande:
    Hej
    Lieben jag har sett dej i flera trådar men vet egentligen inte så mycket om dej :O) när kom ditt underverk? vart har ni/du gjort er ÄD?

Hej här också :)

Min lillbuse äe just 11 månader och håller på att träna sig på att gå. Han kom till på vårt första ÄD som vi gjorde på Huddinge/ KS. Innan dess har vi gjort inte mindre än 9 ivf-försök men bara 3 ET. Ett av dem ledde till tvillinggrvididtet på 1 ägg men missed abortion i v.11.

Hängde här i början när tråden var rätt ny men jag lyckades ju på första försöket.

Ska  bli roligt verkligen att träffa alla!       
  • Leiben
    Majagräddnos11 skrev 2011-10-25 12:33:19 följande:
    Leiben, du glömde ena skon på kafé Arte. Är inlämnad i kassan!

Tack! Rinde dit också och hörde att den låg där. Ska kila iväg snart och hämta den
    .
  • Leiben

Var roligt det var att ses! Kände mig dock splittrad och lite på sidan om (av förklarliga orsaker hehe). Det var så mycket jag egentligen ville prata med alla om. Vi delar så mycket även om vi kanske inte tänker exakt lika om allt. Men det finns ju en förståelse för det man gått igenom.

Märkligt också hur oerhört naturligt det var med alla mammor och barn som hörde ihop lika mycket som jag och min lilla skrutt. Tänk vilken tur att ÄD finns va?! 

Ha det så bra och pussa på alla bebbar och klappa magen så ses vi igen. Eller hur?   

• Leiben

hej!

roligt med fler träffar. är tyvärr redan uppbokad imorgon men framöver kommer jag gärna.  

• Leiben
    Silkes skrev 2011-11-02 07:24:33 följande:
    Paltkoma: jag tycker att en amningskunnde har varit mycket bra och avlastande under den första tidens intensiva amning. Nu, när dottern är 12 veckor börjar den fylla en mindre funktion och jag bultar mer upp med kuddar men din lille är ju yngre. Kanske känns onödigt att köpa för så kort tid men har sett att det finns på blocket. Själv har jag haft mycket problem med musarm och har varit en del i butiker som säljer olika typer av "stödbandage". OM jag var du skulle jag köpa ett handledsstöd som avlastar lite.

Ses 14:e!

den blir super igen att använda igen när dottern ska lära sig sitta själv utan stöd att sätta bakom ryggen för att minska fall ju.
  • Leiben

Jag kan nog den 28 beroende lite på vart vi ses. Har som sagt var en aktiv kille som vill träna på att gå hela tiden och dessutom drar i allt som kommer i hans väg :)

Svar på tråden ÄD gravida latte mammor i stockholm