ÄD gravida latte mammor i stockholm
Hej på er! Nu börjar man se framåt igen=)
Silkes - stackars liten, hoppas hon mår bättre snart.
Vi är bortresta 1-7 mars men vad sägs om måndag den 12 mars någonstans?
kramkram
Hej på er! Nu börjar man se framåt igen=)
Silkes - stackars liten, hoppas hon mår bättre snart.
Vi är bortresta 1-7 mars men vad sägs om måndag den 12 mars någonstans?
kramkram
Hej hej, vi kommer gärna till er Memaja den 12:e kl. 13. Har dock världens hisskräck (och inte blev det bättre när du skrev "min lilla hiss" ha ha ha). Men men, det löser sig på nåt sätt.
Imorgon bär det av söderut för att hälsa på familjen en vecka, blir skönt med lite barnpassning
Ha det bra alla!
kramkram
Hej hej, vi kommer också gärna på måndag=)
kramkram
Hej, krya på er Memaja!
Ses gärna i vinterviken.
kram
Hej och tack för igår, alltid lika trevligt och alltid lika lätt att prata bort några timmar=)
Ses den 26 mars!
kram
Hej alla!
Hoppas ni och era små pluttar mår bra. Här är det full rulle, ska ta en premiärtur på Skansen imorgon då djur är det roligaste som finns för tillfället. Tjoar för fullt i vagnen så fort en hund går förbi=)
Ha en mysig helg så ses vi på måndag!
kramkram
Glad påsk allihopa=)
kram
Hej hej, vilken tur att jag gick in här idag så jag inte missat träffen=)
Vi kommer gärna men tyvärr blir det bara en liten stund då jag lovat träffa svägerskan runt typ 12. Ni vill inte träffas 10:30 istället?
kramkram
Hej igen, kl. 11 blir bra. Får träffa svägerskan lite senare.
Pussesnuttan, grattis till huset!
kram
Tack för trevlig träff! Hoppas vi ses snart igen=)
kram
The75 - tråkigt med minus men vi håller tummar & tår för nästa försök=)
Ses också gärna snart, är dock bortrest nästa vecka men åter måndag den 21 maj.
kramkram
Hej alla! Kan oxå bara den 11 juni. Är gärna ute på picknick eller nåt om det är fint väder annars Erstagatan.
Ska vi säga kl. 11 som vanligt?
kram
Hej alla!
Ska bli så kul att ses =) Senast jag kollade så såg det ut att bli ganska bra väder på måndag. Ska vi prel.boka något ställe?
kram
Hej igen, jag tar mig gärna in till stan denna gången så slipper ni andra åka så långt (eftersom vi var i Vinterviken senast). Har dock inga bra förslag på vart.
kram
Hej, rosendals trädgård låter kanon! Vart ses vi?
kram
Hej hej, vill bara passa på att önska alla en trevlig midsommar! Förhoppningsvis får man fira den i lite solsken=) Imorgon drar vi söderut (tyvärr inte till värmen dock)
Hoppas vi ses snart igen!
kramkram
Hej på er! Längtar verkligen efter en träff nu=) För mig funkar fredag denna vecka och det är ju kanon om vi får vara hos dig Majagräddnos=)
kram kram