• Mia therese

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Nä inga tecken än. Men e ju alldeles för tidigt :) . Ska testa 14 dagar efter insemination. Dvs den 25e.

• Mia therese

Skrev här igår men verkar ha försvunnit. 3 gången insemination för min del. Bor i malmö 31 år år gammal.

• Mia therese

Nä inte än. Ska försöka hålla mig till den 25e. Så kan man fira jul med hoppet uppe...om nu inga otrevliga saker händer innan dess....ta i trä. Hugger till lite då o då i livmodern idag. Man kan ju hoppas att det är ägget som fäster :)

• Mia therese
    plopp76 skrev 2013-12-23 06:31:05 följande:
    Jag vet inte... jag är lite skakis nu... Helt galet!Måste jag väcka sambon nu? Hahahaha! SÅ JÄVLA GLAD!

stort grattis! 2 dagar till test för min del. De andra gångerna har det börjat blöda idag. Så håll tummarna att det inte kommer ikväll.
  • Mia therese

Håller tummarna för dig också! Aint over til the red lady sings... ;)

Saturnus skrev 2013-12-23 20:26:58 följande:
    WOW!!! Vad glad jag blir! Stort grattis! Jag har tjuvtestat här men inget plus i sikte :( Hoppas Hoppas! Håller tummarna för dig Mia Therese!

• Mia therese

Dagens första test var toknegativt. Inte en tillstymmelse till skugga nånstans. Men litar inte helt på de testen som storken skickat med. Tar ett digitalt senare idag eller imorgon om inte något ovälkommet dyker upp.

Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!