Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!
Bim-3 idag och negativt test som vanligt :(
Bim-3 idag och negativt test som vanligt :(
Bim igår och ff ingen mens, bara fått lite flytningar och lite mensvärk till och från, tror mensen kommer snart men annars blir det nog ett test om någon dag. Har dock bara ett digitalt cb kvar, så vill gärna vänta lite om mensen ändå kommer... Testade i lördags och då var det negativt så därför känns det som att det är kört, men klart man ändå hoppas när den intehar kommit..
OMG! Jag är gravid!
Verkar som det tog sig vid första försöket...Testade positivt i morse ...Är tydligen väldigt fertil av mig
Hej allihopa! Åker till Vitanovakliniken på söndag för första försöket och tänkte bara höra lite allmänt om hur många försök som har behövts för er som har lyckats. Ni får gärna bidra med ålder oxå om ni vill. Försöker peppa mig med att det kan gå vid första försöket, men är 36 och förstår att oddsen inte är till min fördel...
Måste bara fråga här om någon har använt sig av pergotime vid insemination på klinik? (:
Då var man inseminerad! :) Lite fråga bara: Hur gör man nu då för att inte bli helt galen under de närmaste två veckorna?
Kul! Då håller jag tummarna.
Ha ha, ja du. Jag försöker tänka på annat, hålla mig till mina vanliga rutiner och sedan blir jag liten galen emellanåt. Och börjar testa alldeles för tidigt ;)
Hej
39 år, 40 senare detta år
Sellmers klinik.
2 försök gravid, tyvärr MA v10
Nu på 5 försöket (3dje efter missfallet) har jag fått ett plus igen. Inga hormon behandlingar.
Håller tummarna för bättre tur denna gång!
Idag 11 dagar sent kom mensen. Har fått tid på Gyn imorgon och hoppas på att få ta nya hormonprov.
Tack! Allt såg bra ut och jag skulle bara köra på. Hon började prata lite om gulkroppshormon, jag skulle be storkkliniken att skriva ut. Men jag vet inte om jag ska åka dit denna månad eller göra hemmainsemination.
Någon som har erfarenhet av gulkroppshormon? Hur ofta tar man? Dos? När börjar man äta?