Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!
Mens bigtime nu. Jag tänkte åka i december också. Blir kanske att stå med graviditetstest på julaftons morgon :)
Mens bigtime nu. Jag tänkte åka i december också. Blir kanske att stå med graviditetstest på julaftons morgon :)
Grattis! Då håller vi tummarna. Här verkar mensen aldrig ta slut känns det som. Inne på 7e dagen.
Jag har varit hos storken båda mina ggr o jag e mkt nöjd. Förutom att det inte blivit någon bebis då :)
Jag har inga barn alls. Kostade 7000 kr med anonym donator.
Dubbla streck på ägglossningstestet...det hade jag inte räknat med. Dag 10 idag...så tidigt har det aldrig varit. Skulle börja testa idag på morgonen men glömde bort det :s o så var det positivt nu på kvällen. Precis som förra gången så har jag inget senaste negativt test.
Ja jag åker idag. Sitter på tåget nu. Halv 4 har jag tid. Då får vi hålla tummarna för oss båda. 3e gången gillt!!!
Då ligger man här på britsen o vilar lite och förhoppningsvis bakas världens bästa julklapp i magen nu :)
Stort tack alla! Har varit 3 olika donatorer för min del.
Hur mås det PoL? Några tecken än? ;)
Sorry blandade ihop er. :s Menade till Saturnus som var i Danmark samtidigt som jag i onsdags.