• Mia therese

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Nä tog inget foto. Mensen konstrar fortfarande. Lite feber nu. Så vilar på soffan.

• Mia therese

Vet inte om det var mens. Kom ytterst ytterst lite i söndags lite i måndags o igår. Behövde inte ens använda ngt skydd. Men inget emellan de här dagarna.

Är förvirrad nu. Gjorde test idag. 14 dagar efter insemination .Testen ( gjorde 2 st ) visade bara en linje. Inte en antydan till en andra linje. Men när jag kollade testen en stund senare var där 2 linjer på båda testen. Det stod i instruktionerna att om en andra linje dyker upp efter mättiden så kan det indikera på att hormon nivån är lägre än testets kapacitet o man bör göra om det 48-72 timmar senare eller använda en annan metod. Samtidigt står det på ett annat ställe i instruktionerna; läs INTE av testet efter mättiden. Som sagt förvirrad ?

• Mia therese

jag igen, tog ett clearblue och det sa också gravid 1-2 veckor så jag får väl lita på det nu :) Så skönt för dig novali. Längtar själv till den tidpunkten . Bara i vecka 5 än så länge och har jättesvårt för såna hemliigheter :P

• Mia therese

Spoke too soon.... Hade blött mkt inatt så jag gick till min gyn/bm nu på morgonen. Hon kunde inte se ngn graviditet så med stor sannolikhet så var det ett missfall.

• Mia therese
    Kaa76 skrev 2013-09-16 11:23:08 följande:
    Tack. Känns jätte jobbigt. Känns också jobbigt att jag inte "får" bli gravid på ett tag nu, gör att jag inte kan försöka se framåt heller. Kanske bra på sätt och vis, att jag "tvingas" var kvar i det ledsna och får gråta färdigt, men samtidigt jobbigt. 

Samma sak hände mig idag. Så känner verkligen med dig. Vad menar du med att du inte får bli gravid på ett tag? Sa din bm ngt om det? Ringde storken o de sa jag skulle vänta en mens o sen kunde jag prova vid nästa äl efter det. Blir iofs om ett tag eftersom jag inte vet när nästa mens kommer.
  • Mia therese
    Kaa76 skrev 2013-09-15 21:04:50 följande:
    Hej igen.

Blir ingen aprilbäbis för mig :( Har haft små blödningar av och till under en vecka, har varit på gyn och fått återbesöks tid i morgon. I dag kom allt. Känns rätt jävligt just nu :( 

Hur länge blödde du? Mitt har hållt på hela dagen idag.
  • Mia therese

Ägglossning idag! Så frustrerande att vänta en hel månad till. Men vill ju inte slänga pengar i sjön.

Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!