Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!
Nä tog inget foto. Mensen konstrar fortfarande. Lite feber nu. Så vilar på soffan.
Nä tog inget foto. Mensen konstrar fortfarande. Lite feber nu. Så vilar på soffan.
Vet inte om det var mens. Kom ytterst ytterst lite i söndags lite i måndags o igår. Behövde inte ens använda ngt skydd. Men inget emellan de här dagarna.
Är förvirrad nu. Gjorde test idag. 14 dagar efter insemination .Testen ( gjorde 2 st ) visade bara en linje. Inte en antydan till en andra linje. Men när jag kollade testen en stund senare var där 2 linjer på båda testen. Det stod i instruktionerna att om en andra linje dyker upp efter mättiden så kan det indikera på att hormon nivån är lägre än testets kapacitet o man bör göra om det 48-72 timmar senare eller använda en annan metod. Samtidigt står det på ett annat ställe i instruktionerna; läs INTE av testet efter mättiden. Som sagt förvirrad ?
Köpte ett clearblue nu och det visade: Gravid 1-2 veckor . Kan inte sluta le :)
Tack så mycket!
Blödning idag igen. Blir lite nervös. Ska nog ta ett test till för att vara säker.
jag igen, tog ett clearblue och det sa också gravid 1-2 veckor så jag får väl lita på det nu :) Så skönt för dig novali. Längtar själv till den tidpunkten . Bara i vecka 5 än så länge och har jättesvårt för såna hemliigheter :P
Spoke too soon.... Hade blött mkt inatt så jag gick till min gyn/bm nu på morgonen. Hon kunde inte se ngn graviditet så med stor sannolikhet så var det ett missfall.
Ägglossning idag! Så frustrerande att vänta en hel månad till. Men vill ju inte slänga pengar i sjön.