• Ciconiidae

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Det var ju väldigt tråkigt att det inte blev ngt denna äl. Jag håller ju lite extra på dig då vi bor i samma stad. ;) Hade varit kul om vi blir gravida någorlunda samtidigt. :)

längtanärstor01 skrev 2014-08-19 11:41:02 följande:

Mycket tråkigt!! ( Ja den blir super lång.

Spännande för dig, håller alla tummar och tår för dig. Kram.

• Ciconiidae

Jo, jag har precis kommit hem till Götet igen, det bästa med att resa måste ändå vara när man kommer hem. Staden har återgått till det vanliga, med sitt grådisiga väder och det känns bara helt underbart just nu att allt är "som vanligt". Resan var självklart fantastisk den med, mycket nya erfarenheter och jag kan t.om. säga att jag utvecklats mkt på flera plan. :)

Började testa mig med äl-stickor igår och förväntar mig positivt resultat tors-lör.

längtanärstor01 skrev 2014-08-19 23:34:02 följande:

Ja mycket tråkigt känns det men nu har det gått några dagar och besvikelsen har lagt sig så nu planerar jag inför nästa månad och laddar på med ny energi inför det.  Tack vad fin du är, jag håller på dig med. Ja visst hade det vart roligt, väldigt roligt faktiskt. Hur går det för dig? Kram!

• Ciconiidae

Imorgon bär det av för mig. Är jättenojig för att jag ätit så mycket gott och glass under semestern, inbillar mig att det kommer minska mina chanser...?

Men efter imorgon blir det en spännande längtan efter BIM igen. Det är ju ganska mysigt att kunna tänka att möjligheten finns att något börjar gro.

Vilka är på g nu, är det bara jag och Annesh?

• Ciconiidae

Nu har jag kommit hem. Hon tyckte det såg bra ut och att jag var där i precis rätt tid, så det blir jättespännande! :) Nu är det två veckors väntan igen, jag är helt uppspelt den här gången så det kommer bli en jobbig tid innan bim. :P

längtanärstor01 skrev 2014-08-23 11:06:09 följande:

Så kul. Håller alla tummar och tår för dig!! Kramar.

• Ciconiidae

Tack Annesh och längtanärstor! :)

Då har både Önskan2014 och Annesh BIM i början av veckan, hejar på er så vi får plus i tråden.

• Ciconiidae

Är det lång tid till nästa försök?

längtanärstor01 skrev 2014-08-24 20:06:54 följande:

Håller alla tummar för er alla! Själv längtar jag så mycket till mitt fjärde och förhoppningsvis sista försök. Kram till er!

• Ciconiidae

Jag hoppas verkligen den lille stannar kvar! Nu vet du iaf att du haft ägglossning samt att du var där i rätt tid.

Jag börjar uppskatta tiden fram till BIM. Jag har mycket som behöver göras i ordning hemma, och jag får verkligen eld i baken nu så att det inte är mycket kvar den dagen jag får ett plus. Allt pysslande gör också susen i denna väntan. :)

Annesh skrev 2014-08-27 16:52:56 följande:

Hej

Hade BIM idag... Fick ett svagt svagt plus.

Jublande glad, men nu på efm har jag blödningar o krämpor så lite osäker på om jag får behålla glädjen...

Håller tummarna och hoppas på det bästa :)

• Ciconiidae

Nej, vad tråkigt! Du får se det som att det är ett försök närmare plus. Juni-bebis är inte helt fel det heller. ;)

har du gjort äggledarspolning eller funderat på det? Jag tänkte göra det om det inte tar sig efter några ggr. Hade tänkt göra det inför det första försöket egentligen, men så bestämde jag mig inte för att åka förrän jag fick plus på äl-stickan.

önskan2014 skrev 2014-08-29 18:09:41 följande:

Det tog sig inte denna gång heller :(

Hoppas det går bättre för er andra!

• Ciconiidae

Det är nästan så att jag börjar lipa nu. Men jag får ta ett test igen senare, än är det bara BIM-4, så jag vågar inte hoppas än.

MD77 skrev 2014-09-02 07:37:58 följande:

Jag ser något...vågar man säga grattis! :)

Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!