• Mia therese

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Carrella skrev 2011-09-21 12:22:45 följande:
    Annaloo; Förstår att du är sugen!! Och vad skönt att det var rätt tidpunkt också, var det en dag efter positivt ÄL test? En av mina vänner fick en liten kille för en vecka sen...har inte träffat de än men längtar så tills jag får se det lilla knytet! Glad Hoppas att det tar sig på första försöket för dig!! 

Mia therese; jag jobbar bara på timmar men jobbar ganska mkt tjänade otroligt bra förra året och det ser ut som det här året också kommer se bra ut ekonomiskt för mig. Men från och med nästa år i augusti kan det bli lite si så där med jobb men tycker ändå att det känns bra, jag arbetar i butik och har 13 års erfarenhet så ser inga hinder att få ett nytt jobb efter mammaledighet (om det nu blir så) Glad Men för din skull så hoppas jag att fastighetsbranschen reser sig, och det gör den förmodligen när börsen kommer på fötter igen Glad 
    ja det får vi verkligen hoppas. jobbar i Malmö dessutom som verkar ha drabbats lite mer än övriga landet enligt vad jag hört av kollegor norröver :S inte kul att gå utan lön en månad. jobbar ju bara på provision och yrket är inte alltid så luckrativt som det framställs...
  • Mia therese

här är en som inte kommit så långt som att åka till danmark än. men har lyckats pricka in en ÄL med stickorna för första gången sen jag slutade med p-piller i maj....Liten lycka =) får hoppas att man blir mer regelbunden nu. Man vill ju vara säker på att det är ÄL när man väl åker =)

• Mia therese

jag har varit med här i tråden ett tag men är mest "åskådare" än så länge eftersom det är ett tag tills jag ska sätta igång. Lite osäkert på jobbfronten just nu också. Håller på att leta nytt jobb men hur många arbetsgivare vill anställa en om man säger att man tänker skaffa barn inom ett år....

• Mia therese
    Annaloo skrev 2011-10-12 12:30:38 följande:
    Jag såg på "Drömmen om ett barn" igår, och reagerade på att singeltjejen fick en lista över donatorer att välja mellan. Eftersom de sa att hon går på Stork och varken jag eller min kompis som gått där fått någon lista eller ens information om donatorn som använts, så blev jag förvånad...

Har ni fått listor att välja från?  
    hon går inte på Stork. Hon skulle åka till någon klinik på Jylland.
  • Mia therese

jag vill också börja!! men med allt osäkerheten med jobb så får jag ge mig till tåls...mars tidigast....såååå lång tid tills dess

• Mia therese

nån mer än jag som blir deppig när man ser (på FB) att ytterligare en klasskamrat fått barn?...e ju såklart glad för hans skull men ändå...

• Mia therese

fick reda på att min kusin ska ha barn i juni och igår fick en kompis en liten flicka. jag vill sätta igång nuuu! fasiken att jobbet och ekonomin inte tillåter det ännu :(

• Mia therese
    Carrella skrev 2011-11-16 01:06:56 följande:
    Och så hade mensen kommit när jag gick på toa nu...Rynkar på näsan

Så nu hoppas jag att alla ni som e på gång att ni lyckas!!  
    ska du göra testet ändå? Ibland kan det väl "bara" vara någon mindre blödning och inte riktiga mensen eller?
Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!