Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!
Carrella skrev 2011-09-21 12:22:45 följande:
Annaloo; Förstår att du är sugen!! Och vad skönt att det var rätt tidpunkt också, var det en dag efter positivt ÄL test? En av mina vänner fick en liten kille för en vecka sen...har inte träffat de än men längtar så tills jag får se det lilla knytet!
Hoppas att det tar sig på första försöket för dig!!
Mia therese; jag jobbar bara på timmar men jobbar ganska mkt tjänade otroligt bra förra året och det ser ut som det här året också kommer se bra ut ekonomiskt för mig. Men från och med nästa år i augusti kan det bli lite si så där med jobb men tycker ändå att det känns bra, jag arbetar i butik och har 13 års erfarenhet så ser inga hinder att få ett nytt jobb efter mammaledighet (om det nu blir så)
Men för din skull så hoppas jag att fastighetsbranschen reser sig, och det gör den förmodligen när börsen kommer på fötter igen
ja det får vi verkligen hoppas. jobbar i Malmö dessutom som verkar ha drabbats lite mer än övriga landet enligt vad jag hört av kollegor norröver :S inte kul att gå utan lön en månad. jobbar ju bara på provision och yrket är inte alltid så luckrativt som det framställs...