• Ilo

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

VitaMoln skrev 2015-11-04 07:53:14 följande:

Ingen annan som är i processen? :)

Jag åker till Storkkliniken så fort mina provsvaren kommer tillbaka... :)
  • Ilo
    VitaMoln skrev 2015-11-04 15:54:49 följande:

Vad spännande! Jag ska tillbaka på lördag för ett ultraljud till och sedan blir det insemination söndag eller måndag :)

Kul! Jag fick hem mitt sista provsvar idag så jag hoppas allt är ok och att jag kan åka nästa vecka :)
  • Ilo
    VitaMoln skrev 2015-11-23 09:08:29 följande:

Vet någon om det finns en mer levande tråd i det här ämnet? Blir så avundsjuk när jag läser bakåt här och ser vilket fantastiskt städ ni verkar ha haft i varandra. :) det är ju på vissa sätt en slitsam process det här, och man är rätt så ensam i den.

Jag är på väg hem från Storkkliniken nu :) Tror Femmis är bra, tänkte bli medlem där nu också, känns mindre ensamt då kanske? Jag har ingen i min bekantskap som har erfarenhet från dt här, även om jag har stöd från mina vänner så tänker jag man har nytta av att byta erfarenheter med andra i samma sits.
  • Ilo
    VitaMoln skrev 2015-12-13 16:49:32 följande:

Vad kul, lycka till! Jag gjorde mitt tredje försök för en vecka sen så nu börjar snart den jobbiga veckan av väntan på symtom... :)

Har du hunnit testa ännu?
  • Ilo
    VitaMoln skrev 2015-12-22 09:42:47 följande:

Ja tyvärr negativt igen :( kändes riktigt hopplöst under ett par dagar men nu har jag laddat om. Tänker köra en vanlig insemination en gång till (nr 4) och sedan vill jag prova hormonstimulering. Jag har blivit spontant gravid två ggr innan utan problem oh har bra värden så stork tyckte jag skulle köra ostimulerat sex försök men det känns för mkt!! Hur har det fått för dig?

Nej vad trist! För tidigt för mig att testa ännu men i helgen är det dags... om jag vågar ;)
Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!