• cassis23

Hur bajsar/spyr era smp som går på ersättning?

Som rubriken lyder...

Min son på 1 månad spyr JÄTTE mycket och de är typ vitt nästan klumpigt?! Är de normalt? samt att bajset ör grönmelerat o luktar nån slags kemikalie!?

• Svar på tråden Hur bajsar/spyr era smp som går på ersättning?
  • cassis23

Ja, eftersom han är hård så får jag hjälpa han på traven (temp) o då lägger jag en tvättlapp under men de luktar ändå konstigt!

• Labolina3

testa att byta ersättning och se om det ändras!

• Perssonlund

Min lille kille hade typ grönt vatten med vita klumpar i.... Det visade sig att han var komjölksproteinsallergiker. Fick ett recept och köper fortfarande hans mat på apoteket.

• Perssonlund

Kan dock tillägga att det luktade vidrigt. Han spydde inte men det är ett symtom också. Blir han ledsen när han äter och så? Är han gnällig?

• väntar på mirakel
    Perssonlund skrev 2011-03-01 17:34:39 följande:
    Kan dock tillägga att det luktade vidrigt. Han spydde inte men det är ett symtom också. Blir han ledsen när han äter och så? Är han gnällig?
    Nu snor jag tråden lite....
    Hur länge körde du med mjölkfritt innan du märkte skillnad??
  • Perssonlund
    väntar på mirakel skrev 2011-03-01 17:36:54 följande:
    Nu snor jag tråden lite....
    Hur länge körde du med mjölkfritt innan du märkte skillnad??
    Vad roligt jag skrev nog precis i din tråd som du har lagt upp.
  • cassis23
    Perssonlund skrev 2011-03-01 17:34:39 följande:
    Ja han gråter efter nästan varje mål (speciellt nattmål) precis som att han får ont, sen spyr han o är då ganska lugn. Han spyr inte som att de är magmunnen om du hajjar utan de är precis som att han får ont o då kommer de, man kan liksom oftast förutse när de är på väg en spya.

Undrar oxå hur snabbt du märkte skillnad när du bytt till mjölkfri, funderar på om jag ska köpa en burk o prova.
    Min BVC tant säger bara -Barn spyr... och jo de är jag väl medveten om men ska man ha ont samtidigt?!

Sonens bajs är ju inte löst dock utan hårt som de ofta är av ersättnig.
Svar på tråden Hur bajsar/spyr era smp som går på ersättning?