Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

Gastric Bypass (GBP)

lizagirl skrev 2011-03-23 20:37:06 följande:

Fick op datum idag ... 12 april!!!!!!!!!!!!!!!

lycka till på operation de är ju snart.
  • Maddisen80
    MissHellen skrev 2011-03-23 21:40:05 följande:
    Åh, Grattis! :)

Jag opereras den 19 April, börjar med flyt nästa Fredag och jag längtar faktiskt  Min sambo fråga idag om jag börja bli nervös, inte ett dugg, fick han till svar.. Är du nervös?
    (Han fick samma fråga av mej och han var lite smått nervös, men otroligt glad för min skull)
    Grattis till operation de är ju jättebra
  • Maddisen80
    MissHellen skrev 2011-03-23 22:37:07 följande:
    Ja, visst gick de snabbt för dej, när du väl fick iväg remissen? För visst var de någe tok först?
    För mej har de tagit 1½ år, men när man väl får tiden, kan man ändå inte förstå. Och jag förstår fortfarande inte, att de verkligen är på G, snaaart!

Jag skulle egentligen börja med flytet dagen jag oxå skulle på inskrivning, vilket är den 5, men jag börjar från den första. Kändes bättre! Har som mål att gå ner 10kilo innan, så jag hoppas att jag lyckas (har gått ner 2, så jag har 8 kva haha)!

Jag ska opereras på Sundsvallsjukhus. Du?
    Hur länge har du fått vänta innan du fick operation för min tremännings  mamma sa att de ha korta väntetider jag vill veta om de stämmer för i landskrona är de 2års väntetid.
  • Maddisen80
    Anne B M skrev 2011-03-25 16:17:37 följande:
    Nu har jag kräkts 22 gånger sedan 20.00 igår kväll. Det är inte okej!

Funderar på vilket annat sjukhus jag kan tänkas terrorisera med mina besök, då varken Ersta eller SÖS vill ha mig kvar så pass länge att jag blir frisk...
    Fy vad jobbigt att kräkas ;/ jag som trodde att du hade hittat rätt sjukhus men så var de ju inte:/ Jag har hört att danderyd sjukhus ska vara bra men vet ej om de stämmer. Krya på dig så här kan du inte gå och må
  • Maddisen80
    littlemisstrouble skrev 2011-03-26 19:34:13 följande:
    ska packa inför resan till stockholm imorgon och nu slog det mig.

VAD ska jag ha med mig förutom eventuella mediciner man har och sådär?
    Ta med dig böcker så du kan ligga och läsa och har du bärbar dvdspelare ta med dig den .
  • Maddisen80
    littlemisstrouble skrev 2011-03-26 23:09:47 följande:
    PruttPottan skrev 2011-03-26 20:48:38 följande:
    Antar att du ska opas..

Här är min lista som jag släpa med, mycket onödigt men det var en bra bit hemifrån..

Mjukisbyxor Goa sockar Vattenflaska, som jag inte kommer kunna dricka några mängder ur ändå *s* Mobilladdare!! Mobil kanske så jag har nåt att ladda :P Bok! Schampo och sån skit ska väl med? Pyjamaser Trosor Behåar Byxor Tröjor Knarkarkoftan Sjalar Handsfreen till mobilen Kalender Plånbok Anteckningsboken Pennor! Bindor fall ifall.. *ryser* Dosett av något slag så klart!!! Cigg *ermm* Tändare.. Mascara TOPS!!! Lång ner på listan men icke att förglömma! Hårborste Hårsnoddar! Liten fickspegel Glasögonfodral Glasögon, borde sitta på när jag åker men man vet aldrig.. Min kudde <3 Deo! PINCETT (Systers råd) Nagelfil! Tender Care! (lypsyl) Handkräm Tandborste Tandkräm
    jo jag ska opas. men behöver man massa grejer om man bara ska opas en dag och åka hem nästa om allt ser bra ut?
    Hej så mycket grejor behöver du nog inte om du stannar en dag
  • Maddisen80
    Anne B M skrev 2011-03-27 19:25:56 följande:
    Har ngn godkänt dig då?
    Hej tacksåmycket :)ska in och kolla sen.
  • Maddisen80
    PruttPottan skrev 2011-03-27 20:06:46 följande:
    Du och alla andra kanske kunde komma med en egen packlista ist? Det där var bara ett förslag.

Sista gången jag stack ut näsan för försöka vara hjälpsamma.........

Kanske du kunde tala om vad som är onödigt istället?
    Hej du behöver inte ta illa åt dig ,jag tyckte att de var bra grejer att ta med sig men de lät lite mycket bara. Förlåt då.
Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)