-
Håller tummarna att du blir godkänd :9Blubb skrev 2012-03-22 15:53:37 följande:Workmonday, jäklar va kul! Grattis! :D Hur var mötet? Jag är sjukt nervös över att det snart är min tur.. Vill också bli godkänd! Vet du när du får en op-tid? :)
-
Vad snabbt de gick för dig ,håller tummarna när du ska opererasKillarnas morsa skrev 2012-03-22 20:50:04 följande:Jag kan berätta hur jag gjorde :)
Jag ringde "vårdgaranti/vårdvals-tjosan" i mitten på februari och sa att jag ville göra en gbp men inte på Sahlgrenska utan på Sophiahemmet i Sthlm. De skickade en betalningsförbindelse till mig, jag ringde Sophiahemmet och bokade tid, var där 1/3 och opas nästa vecka. Ingen remiss, ingen väntetid, ingenting! -
okis de är ju bra det :))) Så vet du hur de fungeraKillarnas morsa skrev 2012-03-22 21:22:51 följande:Tack!
Jag lärde mig hur det funkar för 2 ½ år sedan när min man opades :) -
Vad roligt grattis och lycka tillworkmonday skrev 2012-03-23 09:25:27 följande:18 april är op dagen. Dom ringde nyss. Så lycklig
-
hej jag var hos kirurgen i torsdags i landskrona han heter sven fredrikssen han gjorde en gastroskopi på mig han är jättetrevlig, jag har ju problem med magen fortfarande fast jag opererades i dec på ersta sjukhus, jag har svårt att få i mig mat och vätska jag ska ha i mig, de hittade några vita fläckar på gastroskopi så nu ska jag snart göra en titthålsop, för jag sa att kirurgen Mikael ekelund i landskrona som skickade remissen sa att de ska göra titthål då sa sven jag håller med och han sa bara för att du blev opererad i sthlm ska du inte bli sämre behandlad. Sen ska jag snart till en dietist i landskrona redan + kirurgen sven sa att jag slipper ta järntabletter eftersom jag inte har mens sen behöver jag inte äta 3 matskedar rapsolja som ersta vill för jag spyr av de och mår illa. Så landskrona kirurger är så bra. Sven och jag har träffats förut.
-
Jo ersta sa att man kunde tillsätta de i maten eller äta som de var alltså med matsked. i maten går de okeyMoflo skrev 2012-03-26 09:37:05 följande:Men rapsoljan skulle man ju tillsätta i maten, inte äta som den är!
Skönt att du ska få hjälp i alla fall, hoppas att det blir bättre snart. -
Ring och tjata på sjukhusetbaby81 skrev 2012-03-26 20:20:11 följande:Usch kollar posten varje dag ifall min kallelse har kommit. Ja eller min sambo gör, för jag har diskbråck och kan inte gå ordentligt. Hur länge ska jag behöva vänta
-
Lycka till,de kommer att gå braNooneBird skrev 2012-03-26 23:09:10 följande:Om tre dagar ska jag vara i Sthlm på bedömning, shit vad jag är nervös nu!! Jag vill bara att det ska vara torsdag nu!
-
lycka till imorgonEmmaHenke skrev 2012-03-28 15:08:37 följande:Kirurgmöte ska det stå....
-
Lycka till med operationen och lycka till med att sluta röka, håller tummar och tår att de kommer att gå bra :)jeanettie skrev 2012-03-28 22:29:30 följande:Idag kom brevet från Danderyd och jag fick op tid den 25/4!! Så nu är det MASSOR att planera och tänka på! Ska sluta röka imorgon, håll tummarna för mig haha!