Inlägg från: MizzPiggy |Visa alla inlägg
  • MizzPiggy

Gastric Bypass (GBP)

om jag gjort rätt så har jag begärt inträde i fb gruppen, pernilla hansson heter jag där.

• MizzPiggy

Nojnen: ja de e klart, ju större man e desto fortare tappar man ju i början.
    Men ändå strongt!, för typ två år sen fick jag reductil utskrivet, de dämpade ju sug o hunger, då gick jag ner 10 kg på lite över en månad , hade BMI 39 tror jag. Totalt gick jag ner 17 kg på 2 1/2 månad. Sen pallade jag inte mer o har gått upp allt o 8 kg till...

• MizzPiggy

Maddisen80: okej! Hur funkade dom för dig?
    Jag visste att dom inte fanns mer, men att de gick o special ansöka visste jah inte..
    Spelar iofs ingen roll, jag vill och behöver opas ändå, för ett varaktigt resultat!.

• MizzPiggy

hej allihopa! har kollat igenom hela bild tråden och herregud så rörd man blir av allas framgångar!,
    Jag börjar känna av lite förväntan och lite nerver, inför tisdag, då jag ska på undersökning/ (bedömning?)
    de ska iaf väga mäta ta prover och info på de...
    längtar efter ett nytt liv, ett liv jag känner att jag kan få om jag får opas.
    jag är sååå förväntansfull! jag vill opas nuuuuuuuuu!!
    kram på er duktiga krigare!

• MizzPiggy

Maddisen80: tack! Ja proverna e jg inte orolig för, dom var bra senast i december eller när de nu va jag tog dom. Kram

• MizzPiggy

Maddisen80: okay, men de e väl lätt fixat ?
    Jag kan tänka mig att om
    Dom tar mitt blodtryck så lär de va högre än vanligt pga nervositet!. Annars ligger bt alltid jätte bra på mig , typ 125/75

• MizzPiggy

Maddisen80: jag förstår, inte kul
    Med för lågt blodtryck heller.. Hoppas doktorn ringer imorgon då! Kram

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)