Gastric Bypass (GBP)
Fått en tid för op den 28/8 :o 2 problem! Gravid eller inte? Och hur hittar ja barnvakt på så kort tid? :/ Panik och nervositet på hög nivå!
Fått en tid för op den 28/8 :o 2 problem! Gravid eller inte? Och hur hittar ja barnvakt på så kort tid? :/ Panik och nervositet på hög nivå!
Allt har löst sig :) 1a dagen med pulver är snart över :) 19 kvar! Hur går det för er andra?
Hur klarade ni pulvret? Jag mår så dåligt att ja just nu vill ge upp! :s Jag har så ont i magen när ja dricker pulvret och efter 15-30min så är de bara toan som gäller. Vill spy upp skiten! Luktar illa gör jag med! :s Är just nu hellre utan pulvret helt än att ha så här ont.. Leva på vatten kanske?
Förstår inte varför läkaren säger just modifast 6 påsar om dagen om man ska ha 800 kcal om dagen :/
Okej tjejer ja behöver hjälp! Sonen har åkt på en riktig praktförkylning och jag känner hur de sakta börjar komma till mig! 2dagar innan operationen kan de bli värre eller? Har ni vart förkylda när ni skulle opererats och vad hände då? Tips på att stoppa skiten innan den bryter ut tas tacksamt emot! :) Vill inte ha ännu en motgång så mycket som jag fått pusslat för att få ihop denna operation och lyckats fått barnvakt osv osv så vore de väl typiskt att den inte blir av :(
Loth: ja ligger så gott de går ;) svårt när sonen skjuter elvor ur näsan hela tiden bara ^^ får köpa ört te och ingefära :)
Tips på vad man ska packa ner till sjukhuset?
Idag smäller det! :D
Hej alla! Allt gick jätte bra! Är lite öm men de är ju inte så konstigt :) Har inte fattat än att det är gjort liksom. :) Nu är de allt pill med vad man kan äta osv och jag kan säga att dillkött funka inte att få ner i lagom mos ;) annars går allt som på räls, lite svårt att få i allt vatten men de kommer nog eftersom :)
Loth: ja de är spännande och testa sig fram och se vad som smakar gott och inte. Lite svårt att känna om jag är mätt och så för när jag äter och dricker börjar magen snurra runt och de är obehagligt :p så svårt att veta om de är fullt eller bara ovant för magen då liksom ^^ hur går de för dig nu ett tag efter? Börjar de bli bra rutiner? :)
Loth: åh grattis till den viktminskningen! :) Ja de är supersvårt med mängden.. Livrädd för att äta för mycket :/
Hjälp! Hur klarar ni er från förstoppning?!? :(