Inlägg från: MizzPiggy |Visa alla inlägg
  • MizzPiggy

Gastric Bypass (GBP)

Silveremma: va!? Men Gud va konstigt! Man tycker ju att dom skulle ifrågasätta vad man gjort för att förtjäna open typ :S men stod de "inskrivning" i din kallelse? I min står de "undersökning" o de förstår jag inte riktigt, VAD ska dom undersöka? Jag antar att de är min bedömning? Man blir så ju förvirrad..

• MizzPiggy

Men va? Förstår inte! Hade du skickat in en bedömning? Är de inte kirurgen som måste göra den bedömningen?

• MizzPiggy

Silveremma: men jag har inte blivit kallad till nått möte med sjuksköterska/dietist! Min kallelse nu efter vc remiss är direkt till en kirurg om jag inte missminner mig! Hmmm

• MizzPiggy

Tulebo: nej jag är tyvärr inte opad än!, ska på bedömning / undersökning den tionde,
    Absolut jag tror oxå de , bara man är ärlig
    Mot sig själv och accepterar att de kommer bli tufft som fan men de blir något bra av de sen,

Silveremma: i min kallelse står de att jag ska till kirurg mott/kirurg sektionen för att träffa Sara johansson! Det står inget om hon då är kirurg eller vanlig doktor men eftersom de är den avdelningen så måste hon väl nästan va kirurg ?? Och därmed den som bestämmer mitt öde... Känner att de börjar närma sig den tionde nu! En vecka kvar, sen hoppas jag veta hur de blir, en stor mil stolpe i mitt liv, om jag blir godkänd, då kan start sträckan för resten av mitt hälsosamma friska AKTIVA liv äntligen börja:)

• MizzPiggy

Tulebo: ps, jag tillhör igentligen Växjö men bad att få skickas till ljungy då jag hört att Ljungby inte har gastroskopi krav. ( jag total vägrar göra en sån i vaket tillstånd!!)
    Men då jag oxå hört att Ljungby har ett års kö tid för op så är jag beredd att ta återbuds tider samt åka utomläns, helst sthlm då jag är därifrån samt har familj där , som jag skulle kunna förlägga konvalesencen!

• MizzPiggy

Ullis83: okej! Men de är ju skit snabbt ändå! Från kirurg möte till op 6 veckor är ju ingenting! LYCKLIG jag skulle va om jag hade samma tur! ( du betalar inte själv va? De gör inte jah)

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)