Gastric Bypass (GBP)
Missteddy: jag har ett recept på jobbet så kallad molino gröt, hört talas om de? De brukar göra susen! Jag googlade de nyss men tyckte inte att
Mängderna stämde, kan fixa om du vill.
Missteddy: jag har ett recept på jobbet så kallad molino gröt, hört talas om de? De brukar göra susen! Jag googlade de nyss men tyckte inte att
Mängderna stämde, kan fixa om du vill.
Skickar Bamse kramar till dig nu silveremma!
Silveremma: haha bra där! Släpp en brakskit åt mig med ;)
JL86: jag känner en person som oxå lidit av pcos som gått ner massor i vikt, och som sedan blivit gravid! Så hopp tror jag allt att de finns om de e så att din pcos beror på just övervikt. De finns ju dom som är smala o har de ändå, o då e de nog svårare...
Naemi: de kanske inte är samma sak, men när jah levde på nutrilett bars(tkr pulverna e så äckliga, färdig blandade gick bra) så gick jag ner 9 kg på tre veckor, o då hade jag BMI 39 vid starten.
Härligt silveremma!
Anna87: ska du ha mens? Samlar du lätt vatten? Förstoppad? Finns massa anledningar att vågen tillfälligt pekar uppåt, de ger sig nog snart bara fortsätter kämpa !
Maddisen80: jag kunde åberopa vårdgarantin direkt när jag fick remissen till kirurgen! När mina tre månader sen ändå passerade med någon vecka så fick jag tid ytterligare 5 veckor senare...
Maddisen80: nej nej inte opad än, ska på bedömning/ undersökning den 10/5 sen får vi se när jag får opas...
Maddisen80: tack , hoppas och tror ändå att jag ska få opas , rädd bara att de ska dröja ett år eller mer innan jag får en tid...
Men är villig att ta reserv tider samt åka utomläns för att skynda på de hela!
Alla ni i tråden som varit på "undersökning" som det står i mina papper, det är väl samma som bedömning? Och hur gick eran bedömning till? Va frågade dom för saker?