Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

Gastric Bypass (GBP)

RadarQueen skrev 2011-02-26 18:42:56 följande:
    TACK! Verkligen! Känner mig lite osynlig här iom att jag inte har tiden att sitta så mkt. Så jag lämnar tråden och önskar er andra lycka till =)
    Du måste updatera sen hur de har gått med operation vill ju höra hur de går
  • Maddisen80
    Metallica87 skrev 2011-02-28 13:11:07 följande:
    10 mars ska jag på intervjun på ersta...hjälp vad nervös jag är :S vill inte fucka upp det här nu. Någon som kommer ihåg vad det är för frågor som dom ställer ?kram
    ´lycka till på intervjun på ersta ,håller tummarna att de kommer gå bra
  • Maddisen80
    Anne B M skrev 2011-02-28 13:45:08 följande:
    Nu väger jag 57 kilo, vill inte gå ner mer nu, inte på grund av dålig hälsa iaf. Skulle vilja glädjas åt min viktnedgång på 64 kilo, men jag kan inte...
    Hej hur mår du nu? Har magen blivit bättre? Grattis till din viktminskning de är jättebra jobbat.
  • Maddisen80
    Anne B M skrev 2011-02-28 13:49:30 följande:
    Jag mår jättedåligt, har jätteont ock kräks fortfarande massor .
    Vad tråkigt att höra :( måste du inte åka in akut igen då '?
  • Maddisen80
    Anne B M skrev 2011-02-28 15:14:14 följande:

Min om-operation misslyckades. Maten kommer fortfarande inte ner dit den ska, och ont har jag för att min kropp försöker tänja ut passagen av sig själv. Ytterligare en operation att vänta, men först en gastroskopi på onsdag.

ORKAR PÅ RIKTIGT INTE MER NU *Gråter*

Så du måste opereras igen vad tråkigt att höra :/ lycka till med gastroskopin på onsdag
  • Maddisen80
    Zodic skrev 2011-02-28 21:32:03 följande:
    Idag var jag o tog tester för första gången sedan opn, inte bra.. det skulle man ju jgort ett halvår efter o nu har det gått 10 månader. Hoppas jag för resultaten imorgon!
    Hej hoppas att det gick bra ,hoppas att du får svar snart
  • Maddisen80
    64ulla skrev 2011-02-28 23:30:16 följande:
    Jag har fått min remiss skriven. Första steget är taget...
    Efter att ha "bantat" i 30 år får det vara nog. Nu har jag ett BMI på 38 och känner mig trygg i mitt val, oavsett tv-program som Kalla Fakta.
    vad bra att du är trygg :) har du opereras eller ska du?
  • Maddisen80
    Sara84 skrev 2011-03-01 09:06:29 följande:
    Jag ska också till Ersta den 10:e Mars för att träffa kirurgen
    Känner mig aningens nervös!
    Herregud!
    :)
    Hej det kommer att gå bra ska du se :)
  • Maddisen80
    Anne B M skrev 2011-03-01 21:35:19 följande:
    Har svimmat tre gånger idag, så nu ligger jag inlagd på Ersta IGEN, med dropp... Så less .
    Hej vad tråkigt att höra :( när ska du få vara frisk ? Krya på dig ,svimmar du pågrund av smärtan eller ?
Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)