Gastric Bypass (GBP)
Jag använder p-stav men det funkar inte för mig, jag blöder 2-3 veckor i månaden. Det vanligaste är spiral. Jag är dock så pass säker på att jag inte vill ha fler barn så jag har satt mig i kö för sterilisering.
Jag använder p-stav men det funkar inte för mig, jag blöder 2-3 veckor i månaden. Det vanligaste är spiral. Jag är dock så pass säker på att jag inte vill ha fler barn så jag har satt mig i kö för sterilisering.
Maddisen80 är aktiv i FB-gruppen, så det är inte hon.
Är det inklusive flytet innan? Oavsett så är det faktiskt väldigt bra! Räkna ut hur mycket du gått ner i snitt per vecka istället. Blir du för stressad så ställ undan vågen en månad.
Efter op gick jag ner 6.5 kg första månaden! Var jättenöjd med det! Nu ett år senare sitter jag ju här 47 kg lättare, vilket dietisten sa var fantastiskt bra på ettårskontrollen.
Äntligen rör vågen på sig igen! Det har tagit mig en månad att gå ner ett halvt kilo! Jag är egentligen färdig och räknas som normalviktig men vill ändå ner ett par kg till för att ha lite att spela med i framtiden. -47,5 kg idag, 3,5 kg kvar!
Jo de sista kilona är absolut svårare! Nu är det ju bara för utseendets skull också, så jag är väl inte fullt så motiverad egentligen. Även om jag hela tiden tänker på vad jag stoppar i mig så försöker jag nu vara ännu striktare och ökar på proteinet där jag kan. Önskar att jag haft mer tid för träning också, men ska bättra på mina promenader de dagar det går.