Inlägg från: SilverEmma |Visa alla inlägg
  • SilverEmma

Gastric Bypass (GBP)

Maddisen - Biblioteket ligger i Kulturhuset ganska precis vid stationen om du vill sysselsätta dig lite! Annars har vi också lite blandade butiker.

• SilverEmma

Jag vet inte när du ska spendera tiden där, men bibblan har öppet till 19 mån-tors. Är det på kvällen så hinner du ju se en film annars, bion är i samma hus.

• SilverEmma

Memme81 - Jag ska sätta in en p-stav nästa vecka, sen ska jag sättas i kö för sterilisering. Det är ca 10 månaders väntetid här.

• SilverEmma

Linn - Självklart måste du äta även om du inte är hungrig. Jag har ingen aptit på en hel dag ibland men tvingar ändå i mig mat. Försök ät tre huvudmål och iallafall två mellanmål.

• SilverEmma
    tasha01 skrev 2011-07-28 13:54:47 följande:
    En fråga är det någon som har blivit godkänd som har ett bmi lite över 35? Och inga sjukdomar.
    På min egenremiss hade jag 37,9. I vissa län räcker det med ett BMI på 35 även om man är helt frisk.
    Fanny och Elliot...mina tjejer! <3
  • SilverEmma

Nu har jag äntligen börjat jobba och fått lite rutin på ätandet! Frukost och kaffe kl 05.30, mellanmål kl 9, lunch 11.30, mellanmål kl 14, middag 17 och sen något kvällssnacks runt 20.

• SilverEmma

Simple82 - Äter ganska varierat. Idag blev det två finncrisp med leverpastej och gurka och kaffe till frukost. Melon till mellanmål. Lunch: kycklingsallad med ananas och couscous. Lite kvarg (som kesella) med färska bär och vaniljpulver till mellanmål. Middag: Hemmagjord pizza på tortillabotten med skinka, spenat, mozarella, svamp och lite till. Ikväll blir det kanske en knäckemacka eller lite torkat kött. Försöker få i mig minst 1.5 liter vatten mellan måltiderna också.

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)