Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

Gastric Bypass (GBP)

Tulebo skrev 2011-04-27 19:10:07 följande:
    Sista dagen på jobbet i morgon... jobbar på att se till att allt ska gå smidigt när jag är borta. Hoppas kvällen blir bra för dig Silveremma och att du får en behaglig resa hem till dina nära och kära!!Hjärta
    Jag ser verkligen fram emot fredag. Skall vara där till 09:00 så jkag får väl vänta till på efm till min op...
    lycka till på fredag bara 2 dagar kvar innan du ligger på op bordet.
  • Maddisen80
    hellekis skrev 2011-04-27 21:52:24 följande:
    Mår verkligen skitdåligt :( har inte varit opad i mer än 9 dagar och slarvar redan med maten, men jag har blivit förstoppad och vågar knappt äta pgv det, plus att jag vill kräkas varje gång jag måste äta fil/yoghurt eller soppa. Det är verkligen inte bra!!! Någon som kännt likadant, jag vill ju äta men det går inte.
    Inte roligt att du mår dåligt hoppas att du kommer att må bättre snart.
  • Maddisen80
    Hera78 skrev 2011-04-28 08:22:41 följande:
    Smaken? Dag 1... menar du att du inte känner smak?

Jag har nu varit opad i snart 3 månader, når -20 kg vilken dag som helst och jag mår fantastiskt! Jag kan äta allt jag provat och har numera inga som helst problem. I början mådde jag lätt illa efter att jag ätit lunch och middag men det berodde på att jag åt för snabbt. Jag äter nog snabbt idag också, lunch och middag tar ca 10 minuter att äta men jag mår inte längre illa.

Ni som har op framför er, lycka till, det är en häftig upplevelse och för min del är det det bästa beslut jag någonsin tagit! Jag är så förväntasfull inför framtiden, hur jag kommer att se ut och vad som kommer ske. Jag gifter mig i augusti och hoppas ha gått ner några storlekar till innan dess
    Grattis till din enorma viktminskning de är ju superbra jobbat :)
  • Maddisen80
    Tulebo skrev 2011-04-28 11:12:39 följande:
    Tack tjejen!!! är riktigt taggad i dag! Avslutar saker på jobbet och försöker få lite ordning i adm så att arbetsbördan för mina kamrater inte skall bli så stor! sänder en kram till Silveremma och hoppas vi hinner springa på varandra i morgon innan hon checkar ut nu om hon blir kvar en dag till! tille r andra som Opas i dag en stor kram och lycka till! Vi ses i morgon!Hjärta
    Hej lycka till imorgon du måste updatera hur de har gått när du piggnar till :=)
  • Maddisen80
    SilverEmma skrev 2011-04-28 14:35:38 följande:
    Fått reda på att jag måste stanna tills imorgon. Har lite lågt blodvärde och får blodtrycksfall när jag reser mig. Men det börjar bli bättre nu efter lite proviva. Ser fram emot ett besök av dig imorgon när du kommer Tulebo! Ska åka med en tjej till Bjuv imorgon så hämtar min man mig där, skönt att slippa tåget.
    Hej de var ju bra att du fick åka med en tjej till bjuv de är ju bra att ni kan samåka. Tråkigt att du har lågt blodvärde men hoppas att  de blir bättre tills imorgon .
  • Maddisen80
    Tulebo skrev 2011-04-28 20:31:19 följande:
    HjärtaDå har jag kört första dubbelduschen... ngn som vet om manmåste ta bort lacket på tånaglarna också??? Kliar lite i ansiktet men man får väl härda ut... känner sig väldigt torr... Antar att sex är uteslutet i kväll!!!Skrikandes  Hoppas på att få träffa många goa tjejer i morgon!!!
    Hej är du nervös nu inför imorgon eller ?=)
  • Maddisen80
    Tulebo skrev 2011-04-28 20:36:16 följande:
    Hej Maddisen... nä faktiskt inte mer förväntansfull... jag har intalat mig själv att det kommer att göra on och att det kommer att vara svårt att komma igång med rapar och fisar och att äta så då blir det nog lättare... har gått igenom 2 kjesarsnitt så jag är van att det är krångel i mellandelen av kroppen... faktiskt så är det exakt 20 år sedan första på lördag kl 09:00 då min äldsta blir 20 år!!!
    Hej okis de är bra att du är förväntansfull :O) det kommer att gå bra, på måndag ska jag ju till överviktsenheten i lund och prata med läkaren där om hon kan skicka remiss ang magsäckoperation för min familjeläkare vill inte göra det.
  • Maddisen80
    SilverEmma skrev 2011-04-28 21:08:52 följande:
    Jag tror att allt lack måste bort, glöm inte smycken och eventuella piercingar också! Inget smink eller ens någon kräm. Kände mig också lite stram i ansiktet men det går över. idag känner jag mig finare i hyn än jag varit på länge! Har ätit lite yoghurt nu inför natten så att jag slipper vakna och vara så hungrig igen. Har rummet för mig själv så jag myser till en film på tv och kan ligga och prutta ifred inatt.
    Hej vad bra att du fick rummet för dig själv de kan vara skönt ibland de med .
  • Maddisen80
    SilverEmma skrev 2011-04-30 09:06:20 följande:
    Gud vad skönt det är att vara hemma! Känns lite läskigt att sköta allt med magen på egen hand, men man lär sig väl allt efter hand. Vägde mig i morse och har nu gått ner 8,5 kg sedan jag började flyta för tre veckor sedan! Galet... Ser fram emot sommaren för en gångs skull!
    Grattis till din viktminskning superbra jobbat ,bra att du är hemma.
  • Maddisen80
    PruttPottan skrev 2011-05-01 00:35:33 följande:
    10 dagar gav mig 8 kilo minus =)
    grattis till din viktminskning
Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)