Inlägg från: SilverEmma |Visa alla inlägg
  • SilverEmma

Gastric Bypass (GBP)

Är på plats på Carlanderska nu, 45 minuter för tidig. Hungrig som sjutton...har ju inte fått äta något idag. Allt känns jättebra, har inte ens blivit nervös än.

• SilverEmma

Tack tack! Ligger i sexiga sjukhuskläder med dropp i handen! Nu är det bara att vänta. opas vid 12-13 någonting.

• SilverEmma

Jag är här! Kom inte från uppvaket förrän lite över 20. Mådde skitdåligt igår av medicinen för illamåendet och smärtstillandet. Var helt borta. Men natten var lugn och idag mår jag bra! Synd att jag inte fick träffa dig igår Tulebo, det var snällt av dig att försöka iallfall!

Sanna, vem från inskrivningsgruppen skulle opas idag? Frida var på fredag väl?

• SilverEmma

Åh då ska jag leta upp henne sen!! Vi hinner nog ses lite innan din op imorgon, det är lite väntan där innan. Tulebo hinner jag tyvärr inte träffa, åker ju hem imorgon om allt är ok.

• SilverEmma

Jag tycker om glassen, sen kan man ju mixa lite glass, mjölk och bär till mellanmål!

Vi har precis blivit bjudna på majssoppa här...Gud vad gott det var! Har lite svårt att känna när man är mätt, är ju inte direkt hungrig alls. Vågade inte äta för mycket iallafall, fokuserar på vatten och saft.

• SilverEmma

Fått reda på att jag måste stanna tills imorgon. Har lite lågt blodvärde och får blodtrycksfall när jag reser mig. Men det börjar bli bättre nu efter lite proviva. Ser fram emot ett besök av dig imorgon när du kommer Tulebo! Ska åka med en tjej till Bjuv imorgon så hämtar min man mig där, skönt att slippa tåget.

• SilverEmma

Ullis - Jag vet inte, la det inte på minnet och var ganska snurrig när de tagit det. De ska kolla det nu ikväll igen, det känns som att det är bättre nu iallafall.

• SilverEmma

Jag tror att allt lack måste bort, glöm inte smycken och eventuella piercingar också! Inget smink eller ens någon kräm. Kände mig också lite stram i ansiktet men det går över. idag känner jag mig finare i hyn än jag varit på länge! Har ätit lite yoghurt nu inför natten så att jag slipper vakna och vara så hungrig igen. Har rummet för mig själv så jag myser till en film på tv och kan ligga och prutta ifred inatt.

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)