Inlägg från: MizzPiggy |Visa alla inlägg
  • MizzPiggy

Gastric Bypass (GBP)

Lillabus81: åh skönt i höra att de kan komma tillbaka, me t tyckte de va någon här för länge sen som sa att de inte fick tillbaka sitt hår ( då hade de Typ gått ett år) så man e ju lite skraj

• MizzPiggy

Fan, jag är på fjärde dagen flyt och läääääängtar efter god mat! Ska stå ut i fyra veckor , vet att dom första dagarna är värst,
    Kanske dom två första veckorna ?.
    Men igår kväll var de meeeega jobbigt! Sen inte kunnat somna förren halv två-två de senaste två nätterna, i igår kväll kunde jag bara tänka på mat, till och med drömde att jag fick äta köttbullar haha.

Ush fy bläääääääää

• MizzPiggy

Odi et amo : tack , Ja som du säger så går det ju över, i tack i lov för det, jag har redan fått min första komplimang att jag "har gått ihop" :) själv har jag inte
    Vägt mig än, tänkte kolla varje vecka, så det blir väl på måndagar då. Hoppas på en kanon start ( som jag haft en gång innan då tappade jag 4,5 kg första veckan men den gången vägde ja mindre
    Än jag gör nu så de vore tacksamt med en sån start igen, så man håller motivationen uppe.

• MizzPiggy

Fy vad ledsen jag är , har gått en vecka nu och lagt om fan allt. Och nu är jag inte hundra säker att vågen stämmer för jag msåte alltid väga mig flera ggr så jag vet att de stämmer, ( att samma siffra återkommer)
    Men vågen säger att efter första veckan så har jag bara gått ner ca 1,5 kg, som mest visade den -1,7 som minst - 1,2 typ, vet ju inte ut eller in, ska va super hård idag, och hoppas på bättre siffror imorgon, hade ju inte vart på toa än då jag vägde mig,
    Känner mig helt nedslagen. 3 veckor till av detta elände fy vad jag känner mig så uppgiven. :'( *gråter* tänk om de e såhär efter op oxå ? Gå ner ett fjuttigt kilo i veckan
    Misslyckad man känner sig då...

• MizzPiggy

Anli00: tack för de uppmuntrande orden dom behöver jag idag. Jo jag vet de blir
    Mkt på ett år men de e svårt och tänka så när allt man vill är att äta och röka. De e mycket nu på en gång, men de måste gå, det bara måste ... Kram

• MizzPiggy

Föresten, vet precis hur de e med pizza situationen, min sambo käkade pizza hemma igår, och nu i helgen jobbar jag och det är planerat både restaurang besök och fika med vårdagarna ( fuck de kommer bli jobbigt) men de kan inte hjälpas, jag måste klara detta. Du har två veckor kvar, jag har tre, vi får peppa varandra. Kram

• MizzPiggy

Har vägt mig igen och vågen var lite snällare mot mig nu, men bara lite, totalt 1.9 kg ner första veckan. Alltid något .

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)