Inlägg från: SilverEmma |Visa alla inlägg
  • SilverEmma

Gastric Bypass (GBP)

Terppa - Helt otroligt!! Vilken skillnad! Fan vad bra jobbat!

Då var man fru då!
  • SilverEmma

En bedömning tror jag alla får, har aldrig hört något annat. Får man bara en remiss (eller skickar en egenremiss) så är bedömningen nästa steg!

Om någon vet något som inte jag vet angående det så blir jag gärna rättad.

• SilverEmma

Anna - Det är ju inte säkert att du behöver vänta så länge till? Om din tid på tisdag går till någon som egentligen skulle opereras om några veckor så kan du kanske få den tiden istället? Jag vet inte hur det funkar. Jag hade iallafall inte vågat riskera att gå emot de direktiv jag fått från mitt sjukhus, men du gör givetvis som du vill.

• SilverEmma

Ullis - Det enda som maken får snaska fritt på är jordnötsringar, det har jag aldrig gillat.

Jag opereras den 26:e april, behöver inte börja mitt flyt förrän på tisdag men jag kände mig så taggad så jag började igår istället.

• SilverEmma

Usch...nej det kommer jag nog aldrig gilla, inte ens i slutet av mitt flyt. Jordnötter däremot...

• SilverEmma
    PetraD skrev 2011-04-09 21:10:53 följande:
    jag skulle gå ner 3-4kg, och gick ner 3kg
    Fast antal kilon är mindre viktigt...storleken på levern krymper på LCD även om man inte går ner så mycket, det är ju det man vill åt.
    Då var man fru då!
  • SilverEmma
    PetraD skrev 2011-04-09 21:11:31 följande:
    jag fick höra 40, bor i småland
    Ja du är inte den enda...försöker minnas vem som sa 35 till mig från småland...
    Då var man fru då!
  • SilverEmma
    PetraD skrev 2011-04-09 21:22:57 följande:
    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tack!

Det var svar på allt nu va?

Då var man fru då!
  • SilverEmma

Jag tycker att vi gör en kollektiv insats och helt enkelt ockuperar sjukhuset tills Anne mår bra! Så har vi en GBP-träff samtidigt! Skitbra! När? Var? Hur???

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)