Inlägg från: littlemisstrouble |Visa alla inlägg
  • littlemisstrouble

Gastric Bypass (GBP)

usch nu är jag så less på alla tester Rynkar på näsan verkar som om ingenting fungerar, får väl inte göra op i slutändan heller. bläh på allt.

Planering är a och o......
  • littlemisstrouble
    Maddisen80 skrev 2011-02-18 17:43:47 följande:
    är de nåt knasigt med proverna ???
    ja allt jag gör är det fel på. arbetsprovet visade nåt konstigt så nu har jag en 24 timmars ekg på mig för att kolla att det inte är något jättefel ...jag kliar ihjäl mig gaaaah.
    sen var det något med sömnregistreringen och så vidare. usch jag blir så less på alla prover.
  • littlemisstrouble
    storkvinnan9901 skrev 2011-02-28 12:55:55 följande:
    japp gå in på tv4 och kolla
    om de nya fetma op...sen om en tjej som har fått en massa biverkningar hon har en blogg med läst lite
    synd om henne

men en sak nya femta op? dessa har funnits i många år, finns ju olika op med

ska bli intressant att se

tror tyvärr bara kalla fakta kommer inrikta sig på dem de inte har gått så bra, och lite till alla de tusen tals det har gått bra för
    tror också att det bara kommer handla om allt negativt dom kan gräva upp som folk har råkat ut för. hade varit intressant om dom faktiskt tog upp lika många som det har gått bra för. ska iaf kolla på programmet om jag har tillfälle.

håller med, vaddå nya fetma op? dessa op har väl gjorts väldigt länge vad jag kan förstå.
  • littlemisstrouble

Hur lång tid tar det igentligen innan komplikationer upptäcks? man blir ju hemskickad från sophiahemmet dagen efter funderar jag på.

• littlemisstrouble
    Philippa skrev 2011-03-04 12:38:56 följande:
    Oj, vad tidigt ni blir hemskickad.... i vårt landsting (västernorrland) ligger man första dygnet på IVA sedan två dagar till på avdelningen för att de ska hinna upptäcka de allvarligaste komplikationerna...(som märks inom några dygn).
    det är det jag funderar över också. hur ska man kunna veta om det är en komplikation man upplever när man redan har åkt hem. man opas ena dagen och åker hem nästa. gulp!
  • littlemisstrouble
    Zozzo87 skrev 2011-03-04 15:05:15 följande:
    Man åker in en gång för mycket helt enkelt... :) För tanken som sitter kvar hos mig är..."Hur känner man av en komplikation av övervikt?"...Det är alltså större chans man får en kompliaktion som överviktig än som GBP OPad...

Hejja hejja!! Ni klarar detta!! :)
    hmm lite långt att åka tillbaka till stockholm för min del. får väl åka till vanliga sjukhuset där dom inte kan ett skvatt isåfallen. men men man får vara inställd på att allt kommer att gå great!
  • littlemisstrouble

om man ska gå på diet på 800kcal om dagen innan op tror ni det är hela världen om det blir 880kcal istället om dagen?

testade modifast och det är den enda sorten hitills jag faktiskt får ner utan att må illa.

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)