tittelito skrev 2011-03-07 19:26:16 följande:
Hej...
Oj ja komplikationerna har varit rätt många och startade väl ca 4-5mån efter open jag låg ju kvar på sjukhuset ett bra tag för att jag fick infektion m.m
Sen har jag haft tarmvred och massa sammanväxter, ärr bråck, sen va de tydligen vanligt att man kan få gall besvär vilket jag fick och fick ta bort den.
Det värsta i dags läget är väl just att inte kunna äta eller att inte få i sig den vatten mängd man behöver.
Dagliga smärtor i magsäck och tarmar, som kan va fråktansvärda och man ligger i fosterställning.
Och av att man inte får i sig mat så är man undernärd med näringsbrist vilket oxå ger sina symtom.
Magsår...
Hungern försvinner ju inte bara för att du inte kan äta så jag kanske försöker ngr gg per dag om jag orkar då jag vet hur det blir men jag hoppas ju att en dag ska jag få behålla det jag äter.
Men ngnstans på vägen mot magsäcken fastnar det och det gör såååå ont och även om jag kämpar mot smärtan i ca 2timmar slutar det alltid med att jag kräks för att slippa det sjukligt onda, och när man kräkts så kommer det andra smärtor i magen =(
Så svårt att förklara med ord hur man har det
Usch - jag lider med dig! Hoppas att de får någon fason på det så att du slipper gå runt såddär!