• Frusun

Gastric Bypass (GBP)

Hej! Jag har följt forumet ett tag men aldrig skrivit. Det har varit intressant och väldigt skönt att kunna läsa om era upplevelser. Nu är det, efter 2 års väntan äntligen dags för mig att göra min Gbp. Jag är så spänd och nervös men längtar så efter att få börja mitt nya liv. Jag hoppas det kommer gå lika bra för mig som för de flesta av er. Jag hoppas kunna tappa 50 kg, är 175 cm lång och har ett BMI på 40,5. Har tappat 8 kg på 2 veckors flyt. Finns det någon annan som lägger sig på operationsbordet på Lindesberg lasarett runt den 9 mars? Fortsätt kämpa där ute, jag tycker ni är fantastiska!

• Frusun

EloHi: japp, jag var på mötet den 7:e. Satt i mitten på "killsidan"  Vad kul, då kommer vi ligga inne samtidigt, jag skrivs in den 8:e. Jag börjar tröttna på flytet, irritationen är på topp! Någon som har ett tips på vad man gör när man helst av allt vill tugga i sig högerarmen?

• Frusun

EloHi; Lycka till imorgon! Gissar att du skrivs in idag. Jag kommer imorgon så ses vi kanske på onsdag eller fredag ;)
    kram! (och vi ses på andra sidan!)

Lycka till alla andra som har, ska eller vill operera sig!

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)