Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
http://glammom.se/amningsbhar/freya-dotty/Denna hade bäst i test i en gravidtidning jag läste. Den ska jag köpa så fort jag vet vilekn storlek
Problemet när man köper S, M,L osv är att dom alltid är för stora runt om när man väl hittat rätt kupa tycker jag. Hm och lindex är inaktuella som du säger, men vad tror du om att kolla på tex twilfit? Vilken stad bor du i?
Strössel: Det gick bra, den hade satt fart igen och växt hela 2 cm på en vecka. Busbebis hade dessutom äntligen vänt på sig, så barnmorskan misstänkte att det kanske var därför måtten visade annorlunda förra veckan, för att den var på väg att flytta om.
Ligger på översta kurvan igen nu. (SF 34, v.33+5 idag)
Du ska till BM imorgon va? Hoppas att det går bra
Jag vet inte om det har att göra med att jag är omföderska och därmed går mer sällan till BM än vid första barnet men på mig kollar dom bara blodtrycket, magmåttet och hjärtljuden.
Förra veckan kollade hon iof vikt, järn och glukos men det var första gången sen inskrivningen. Urinprov har jag bara lämnat på inskrivningen oxå.
Jättefin mage Loppan!
Ska se om jag kan fixa en bild i kväll eller till helgen
Jag mår hyfsat ok oxå. Jobbar ju på de två sista veckorna nu, på 50%, så inte så mycket vila ännu men det kommer väl. Inatt kunde jag inte sova alls, slumrade till en stund vid 06 på morgonen så just nu sitter jag som en zombi framför datorn.
Slutar 14:30 idag och då bär det av till BM på extra koll då jag haft problem med ögonflimmer den sista veckan. Tror inte det är någon fara men det är ju bra att dom har koll på en.
Loppan sparkar som bara den nätterna igenom och jag är inte helt hundra på att hon fortfarande ligger neråt, kanske dom kollar idag.
Inatt började jag packa BB-väskan oxå, overkligt!