• Shibby 78

Problemet när man köper S, M,L osv är att dom alltid är för stora runt om när man väl hittat rätt kupa tycker jag. Hm och lindex är inaktuella som du säger, men vad tror du om att kolla på tex twilfit? Vilken stad bor du i?

X vänster äl 2007, X höger äl 2010 ~ nikitasplace.wordpress.com/ ~ IVF1: Loppan, BF 6/10 -11
  • Shibby 78
    strössel skrev 2011-08-21 10:01:15 följande:
    Ser att ni pratar om bh jag har oxå stora problem , provade på Lindex men dom var som sagt väldigt små kan jag inte ha. Vi har Twilfit har dom amningsbh ?
    Jag är inte helt hundra på det men jag har för mig att dom hade det när jag väntade sonen. Köpte dock mina på mamma-affärer.
    Finns ju några här i Gbg och dom säljer amningsbh med.
    Jag kollade i lådan och hittade en bh som jag inte skrivit om. Gekås har ju! Dom går upp till stora storlekar med, iaf när jag var där sist. Jag köpte ett två-pack i stl 75F som jag hade tänkt kunna sova i  
    X vänster äl 2007, X höger äl 2010 ~ nikitasplace.wordpress.com/ ~ IVF1: Loppan, BF 6/10 -11
  • Shibby 78
    Strössel: Jag känner ingen skillnad mot förra veckan men det kanske är svårt att märka själv?
    Är lite nervös för att mäta på tisdag, hoppas verkligen det hänt något! Iof hade det varit lite roligt med ett TUL, bara för att få kika in igen och se att allt ser bra ut, men det viktigaste av allt är ju att bebis mår bra.
  • Shibby 78

Strössel: Det gick bra, den hade satt fart igen och växt hela 2 cm på en vecka. Busbebis hade dessutom äntligen vänt på sig, så barnmorskan misstänkte att det kanske var därför måtten visade annorlunda förra veckan, för att den var på väg att flytta om.
    Ligger på översta kurvan igen nu. (SF 34, v.33+5 idag) 

Du ska till BM imorgon va? Hoppas att det går bra  

• Shibby 78
    DreamBear skrev 2011-08-24 08:03:36 följande:
    Råka visst skicka iväg lite snabbt...här kommer fortsättningen

Jag går in i vecka 34 idag och har varken förvärkar eller sammandragningar. Har alla ni andra känningar av det?   
    Nej, jag har inga förvärkar eller sammandragningar. Känner molande mensvärk men inget annat. Med sonen hade jag inte en enda förvärk eller sammandragning alls (som jag kände av iaf) förrän den dagen han föddes.

Hoppas allt går bra på MVC idag Strössel & Kenai
  • Shibby 78

Jag vet inte om det har att göra med att jag är omföderska och därmed går mer sällan till BM än vid första barnet men på mig kollar dom bara blodtrycket, magmåttet och hjärtljuden.
    Förra veckan kollade hon iof vikt, järn och glukos men det var första gången sen inskrivningen. Urinprov har jag bara lämnat på inskrivningen oxå.

• Shibby 78
    strössel skrev 2011-09-01 19:37:05 följande:
    Önskar alla en Trevlig helg jag ska till Öland över helgen, en sista resa innan bebisen kommer Glad
    Trevlig helg!
  • Shibby 78

Jag mår hyfsat ok oxå. Jobbar ju på de två sista veckorna nu, på 50%, så inte så mycket vila ännu men det kommer väl. Inatt kunde jag inte sova alls, slumrade till en stund vid 06 på morgonen så just nu sitter jag som en zombi framför datorn.
    Slutar 14:30 idag och då bär det av till BM på extra koll då jag haft problem med ögonflimmer den sista veckan. Tror inte det är någon fara men det är ju bra att dom har koll på en.
    Loppan sparkar som bara den nätterna igenom och jag är inte helt hundra på att hon fortfarande ligger neråt, kanske dom kollar idag.

Inatt började jag packa BB-väskan oxå, overkligt!

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !