• imsel

"anonyma" vagnmissbrukare

Och jag har inte ens lagt ut min Spirit på försäljning Obestämd
    Och nu är vintern påväg så jag tror inte nån kommer köpa nu tyvärr..
    Sen vet jag inte om jag vågar försöka ta bort gummit på däcken, tänk om dom går sönder eller vi inte får tillbaka dom eller nåt...  

april 09 kom min bebbe
  • imsel

Tänkte också tipsa om City Elite Tungan ute
    Har ingen själv, men har flera vänner som är jättenöjda med den, verkar väldigt smidig och skön för barnet att sitta i, men UJ är ju klart snyggare Flört
    Vet inte riktigt vad som är skillnaderna direkt heller.. Mer än att det är bättre suflett på City eliten.  

april 09 kom min bebbe
  • imsel
    jobbel skrev 2011-08-18 11:34:42 följande:
    visst var det nån här som köpt Coops cykelvagn? Vad kostade den? Går den att göra om till barnvagn?  Blir galen på butiker som inte visar sitt utbud sina priser på  hemsidor :)

Har varit lite mycket här hemma så jag har inte orkat skriva..
    Men vi har en cykelvagn från Coop. Den som är gul (gulgrön) och den går att göra om till vanlig vagn.
    När vi köpte den så var den ju på rea (vårat coop har inte kvar nån) så kostade den ca. 1500kr.  
    april 09 kom min bebbe
  • imsel
    Jessika82 skrev 2011-08-22 22:25:06 följande:
    En sådan vill jag ha. Är den bra?

Cykelvagnen eller city elite? Tungan ute
    april 09 kom min bebbe
  • imsel
    Madebyday skrev 2011-08-22 23:16:20 följande:
    Till Angie75; Håller med om City Elite!!
    Sen är jag också hemligt kär i Baby Travel Amsterdam, den senast utkomna modellen, med förbättrad sufflet och justerbart fotstöd...men kanske mest kär i den för att den finns i en sjukt snygg lila färg :D Inte heller så dyr vid nyköp!!

Hur funkar det justerbara fotstödet?
    april 09 kom min bebbe
  • imsel
    Madebyday skrev 2011-08-23 00:22:57 följande:
    Ny; www.google.se/m/search?site=images&source=mog...#i=52 Gammal; www.google.se/m/search?site=images&source=mog...#i=51 Den nya har en extra del vid fotstödet som går att vinkla upp (så att det står rakt ut) och ner precis som ett knäleds handtag/styre. Och suffletten har en dragkedja där det är en ljus rand (på nya bilden) så att suffletten går att dra fram mera över barnet.

Jag får bara upp samma bilde... men jag vet vilken del du menar Glad
    Ska man fälla upp den delen när barnet blir större, eller är det när barnet är mindre?...Oskyldig 
    april 09 kom min bebbe
  • imsel
    Jessika82 skrev 2011-08-23 23:09:56 följande:
    Cykelvagnen!

Både jag och sambon gillar den, och sonen också!
    Supersmidig att ha som vanlig vagn också. Jag tar hellre den än Kronan sulkyn, om man nu inte ska ha den i buss/bil och så.
    Bra med packningsutrymme, även med barn i.
    Ibland har jag gått eller cyklat å handlat med den, utan barn, och då får det ju plats hur mycket som helst Skrattande

Har nog inget negativt att säga om den..
    Det går ju inte att fälla sätet bakåt, men det visste vi ju innan, och billig var den.
    Är man 2 som cyklar så skaffa ett extrafäste direkt (den lilla svarta grejen) för det har vi saknat. och det fanns inte att köpa på våran Coop..
    Köpte en på biltema (när vi var ¨på semester) men det är precis så att den inte passar Rynkar på näsan        
    april 09 kom min bebbe
  • imsel
    Uliise skrev 2011-08-24 13:35:17 följande:
    Imsel: Kan du mäta ryggen och sittytan+fotytan på din Kronan Sulky?
    Jag har sett din fråga tidigare..men haft mina tankar på annat håll och inte orkat..
    Men nu så Glad
    (vet att jag skrivit det nånstans, här eller i en kronantråd, men hittar inte..hittar inte ens kronantråden! Förvånad)  

Ryggdelen är 49cm
    Sittytan är 20cm
    Fotstödet är 26cm

På ett ungefär.   
    april 09 kom min bebbe
  • imsel
    jobbel skrev 2011-08-24 13:38:19 följande:
    Tack för ditt svar! Ska åka och titta om vårat Coop har någon. :)
    Har hittat en begagnad för 1700 kr men tycker det är för dyrt om du betalade 1500 kr för en ny....

Vad är det för begagnad då?
    Om det är en Coop känns det dyrt ja.. 
    april 09 kom min bebbe
  • imsel
    jobbel skrev 2011-08-24 14:46:49 följande:
    ja det är en från Coop. Och butiken hade ingen hemma :( får titta på Biltemas istället men hade hellre velat ha Coops med rörligt framhjul

Vad kostar Biltemas då?
    april 09 kom min bebbe
Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare