"anonyma" vagnmissbrukare
City Crossen har fullt liggläge, sog att du haft en Cross Way och det är ju i princip samma vagn så det borde ju du ha vetat
Skulle LÄTT ta Crossen framför Ceroxen.
men eliten kan väl knappast ha högre viktgräns än p& t eftersom maxvikten för syskonsitsen på p&t är 20 kg och den totala maxvikten på bj 22,5 kg?
Teutonia prestige...
Nån som tycker ngt om den? Positivt/negativt? Vi måste verkligen köpa en ny vagn snart, lillkillen är 9 månader o vi e nu nere på bj city elite, p&t eller teutonia prestige. Vill ha en smidig vagn som är lätt att lyfta in i bilen, lätt att köra men har rejäla och gärna punkteringsfria hjul. Lilleman verkar inte bry sig nämnvärt om han sitter bakåt eller framåt men jag tycker själv att det kan vara skönt att ha honom emot mig. Vagnen måste också fungera med ståbräda och det gör väl inte p& t? Fast då finns ju syskonsitsen iofs...O då känns det ju oxå kul om bebis e vänd mot mig så att han kan "prata" med storasyster...annars satt han jättebra i bj:n...men nu såg jag att prestige hade vändbart handtag, fullt liggläge och lättviktschassi...kan vara ngt då? Ävcen om jag eg tycker att teutonias hjul är gräsligt fula,,,
det finns en scooter på blocket för en 100.lapp...behöver ny klädsel och suflett dock. Köp en annan billig med dåligt chassi och byt ;)