"anonyma" vagnmissbrukare
Junie! Bugaboo. Köp begagnat med vinterhjul till oxå så uppfyller den alla era kriterier.
Junie! Bugaboo. Köp begagnat med vinterhjul till oxå så uppfyller den alla era kriterier.
Ja, jag hade inte sprungit med någon vanlig vagn iallafall. Eller snarare, jag har redan gjort det, en kort bit bara, ingen löparrunda, och det slutade INTE bra.
Köp en vanlig trehjuling du, men lämna barnet hemma när du är ute och springer då i såna fall.
Oliviahh. Jag som trodde jag var "knäpp". Men 5 vagnar innan barnet ens är född, det slår allt
Jag har precis köpt vagn nummer 23 iallafall, ska dock tillägga att jag INTE har alla 23 vagnar kvar i min ägo hahaha.
Vagn nummer 23 blev en liten bugaboo bee+. Och jag tror jag är kär
Just nu har jag 4 vagnar i min ägo, men en av de är till salu.
Det är bara 2 vagnar jag använder just nu, och det är bugaboo Frog (vardagsvagn, promenadvagn) och så den här lilla bee (resevagn, extravagn, åka till affärenvagn).
I garaget har vi en enkel gamal sulky som vi kommer ha sen, när bebisen blir stor nog.
Tror inte jag kommer köpa fler vagnar nu, men det har jag ju sagt förr... trodde helt seriöst att vagn nummer 2 skulle bli den sista jag köpte hahahaha... det blev bara 21 vagnar till efter det
Var tvungen att kolla upp det nu, och det är bara 6 stycken av dessa 23 vagnar som varit nyköp
Ventilen sitter väl fast i slangen? och så tittar den ut genom ett hål, så det ska ju gå att dra den lite åt sidan om den inte gör det? Det är väl väldigt sällan den sitter fast i själva fälgen, eller vad jag ska kalla den?