Inlägg från: MaammaL |Visa alla inlägg
  • MaammaL

"anonyma" vagnmissbrukare

Mille11 skrev 2011-10-02 21:55:34 följande:
    JaneDoe10: Har samma vagn som du! Har bara vart strul med min så nu ska jag sälja den! :( MaammaL: Classic Sporten tyckte jag var alldeles för stor. Kronan ser väl sådär ut tycker jag, men svårt att bilda nån uppfattning bara på bild ju. Min tanke är ju att jag inte ska byta vagn fler gånger så då vill jag ju gärna provköra innan så jag slipper byta igen liksom..

det vet jag att du tycker, därför sa jag att kronan var ett bra altenativ.. brio race är bara skit, Emmaljunga scooter 2.0 är ingen bra vinter vagn.. sen finns det ju teutonia junior
  • MaammaL

Binalie: ett tips är att du kollar på blocket och hittar en kronan sulky, åker och tittar på den och sen beställer en ny.

• MaammaL
    Mille11 skrev 2011-10-02 22:27:17 följande:
    MaammaL: Det finns två kronan duo i "angränsande län" så det ser hopplöst ut. Nej Teutonian var ju inte så kul...

okej. ja då är det typ kört.
  • MaammaL
    Uliise skrev 2011-10-03 07:38:43 följande:
    Men kolla på Brio Race då? Mycket trevligare att köra än Scootern, högre bygel och bättre liggläge.
    Majken 100421

brio race är en riktig skit vagn.. så det skulle jag inte rekomendera.
  • MaammaL
    Mille11 skrev 2011-10-02 23:42:39 följande:
    MaammaL: Ja det känns så! :(

varför säljer du inte UJ vagnen köper en bättre vagn med 4 hjul och köper en mindre sittvagn till våren när du vet hur stor mille blir??
  • MaammaL
    Mille11 skrev 2011-10-03 08:57:01 följande:
    MaammaL: Vi har ju inte köpt nån UJ ännu.. :) Vi har ju bara crescenten och det är den vi ska ha nåt annat istället för...

men ni fick väl en ny vagn som ni har som extra vagn???
  • MaammaL
    Mille11 skrev 2011-10-03 09:18:55 följande:
    MaammaL: Vi kommer inte få nån ny vagn för crescenten så Rion köpte jag. Men behöver ju då en mer allroundvagn att komplettera med.. Vill väl helst ha en UJ men den är ju lite dyr.. :(

Okej då är jag med i svängen, kanske blandade ihop dig med någon annan :) men om jag vore du skulle jag inte köpa en 3hjuling, har hört så många olyckor som sker vintertid bla att framhjulet knäcks av osv, dessutom ett flertal vält olyckor, vet inte hur mille är i vagnen men om man är eller bli som Alice så rekomenderar jag en med 4 fasta hjul.. förstår att du tycker det känns jobbigt och dyrt jag vet hur du känner ändå har jag haft 3 olika duo vagnar till Alice.. har även lånat en teutonia S3 med 3 hjul i vintras och det gick inge vidare.. Hur viktigt är det att du har en smidigare vagn sen när du ändå har babytravel rio.
Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare