• Equal

"anonyma" vagnmissbrukare

Här var en tråd för mig det inser jag!

Just nu sitter jag här med 2 Phil och Ted vagnar, en Emmaljunga Ozone, en typ paraplyvagn från babyproffsen med liten varukorg och suflett på ich en paraplysulky. Nu håller jag dock att spana efter en Urban Jungle, och så måste jag väl sälja en av Phil och Ted vagnarna då då :P

Jag är helt besatt! Min man blir tokig på mig :P

• Equal

Skickade iväg för tidigt!

Har ägt olika Emmaljunga vagnar, en vagn jag inte vet namnet på,  Brio vagnar, Teutonia osv. Svårt att välja en favorit dock, men nu som sagt, en Urban Jungle står på tur :P

• Equal

Uliise haha, ja det är jag! Färgen är underbar, en nackdel dock, smutsen syns rätt tydligt!

Jo för min äldsta ska sluta åka vagn, dessutom vägrar bägge tjejerna sitta där nere i vagnen, så jag har alltid en sittandes uppe i sitsen och en unge på fotstödet :-S INTE maximalt!

SÅ en UJ med ståbräda, vad tror ni om det?

Funnit en jag är kär i , en Urban Jungle design en 07:a Med regnskydd och en väska att bära den i, de vill ha 3000 kr för det, låter det rimligt? För mig gör det det, men vad tycker ni?

• Equal

neele, min yngsta är 2 år och det är först nu hon inte vill sitta där nere längre. Annars har det varit en kanonvagn! När jag MÅSTE ha ngn sittandes där nere då muuutar jag haha

• Equal

Neele, så det blir semester till berlin nästa gång man åker på semester då :P

• Equal

Är vagngalning jag med!

Har just nu en orange Ozone, en Design Urban Jungle och en rosatyp paraplysulky med liggläge. Men jag drömmer om en Brio Spin, men min tråkiga man tycker inte det behövs en vagn till. Hur övertalar man honom? :P

• Equal

Ellabay- haha är det sååå  man gör Tyst

Ullise, för att det är roligt att förnya sig och en spin tar mindre plats i bilen :P

• Equal

t0va, jag har för mig det. Ozonens sittdel tar ju en rätt stor plats, medans spin blir rätt platt

Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare