Inlägg från: sweden italy |Visa alla inlägg
  • sweden italy

"anonyma" vagnmissbrukare

Vad kul att det är nàgra här som byter ganska ofta, hmmmmheeheh. Jag har köpt en ABC--design kombi som jag har varit nöjd med, men nu börjar jag fà ett stort problem... min son som är nu 2 àr är för stor för sin vagn... han är redan 94 cm och väger 18 kilo.... vilket betyder jag màste köpa en ny vagn... vi ska pà "storstad" semester, vilket dà betyder massor med gàende... vilket han inte kommer att tycka om alltid... sà snälla ni vad har ni för förslag... har kollat in Emmaljungas spider och Brio Spider, men de är till typ 15 och 20 kilo max.... hittat även crescent compact... men jag tror att det borde finnas mer vagnar som är till barn som är stora eller har jag fel???

• sweden italy
    Lövan1977 skrev 2011-02-12 11:48:46 följande:
    Om jag vore som dig skulle jag köpa en emmaljunga spider......har en sitty och den är inte kul att köra alls. Trög som tusan. Spidern är höre i ryggen än sittyn.
    Men ska ni på storstadssemester så är kanske en spinn/race att föredra.....bågen är rymligare, på sittyn så fastnar fötterna när man ska lyfta ur barnet....
    tack sàààààà mycket för svaret, kollade in kronan sulky, men den är dock bara till max 15 kilo.... och det är väl de andra med... 
Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare