Inlägg från: Lady Sylvanas |Visa alla inlägg
  • Lady Sylvanas

Skulle du läsa dessa böcker för dina barn?

Inte den sista, den låter för jobbig.

• Lady Sylvanas
    dannya skrev 2011-01-23 16:10:30 följande:
    Jag skulle inte tro det, jag vet inte om du hört talas om hjärntvätt?
    Om du kan forma ett barn till att döda sina egna föräldrar tror jag nog att du kan hjärntvätta ditt barn till att bli homosexuell!

Nu är jag inte paranoid, och anser att min son blir bög bara för att han läser en bok, men jag anser att det är fel budskap i sådana böcker, självklart det händer men man ska inte måla upp bilden till att det är något bra att vara, jag respekterar homosexuella, men hade inte läst böcker om det. 
    Det är ganska mycket hjärntvätt som ska till för det. Jag misstänker att socialen skulle ingripa om man behandlade barnen på det viset.
  • Lady Sylvanas
    dannya skrev 2011-01-23 16:51:48 följande:
    Att ditt barn kommer ständigt bli annorlunda behandlad och trakasserade, givetvis, det är väl inget jag behöver förklara för dig...
    Det är väl inget positivt?
    Eh, man blir inte ständigt annorlunda behandlad och trakasserad enbart för att man är homosexuell. Behandlar du homosexuella på det viset, och tror att alla gör det?
  • Lady Sylvanas
    dannya skrev 2011-01-23 16:55:56 följande:
    Nej, men jag vet hur det fungerar i samhället från skillnad till dig....
    Nej, kanske i någon instängd byhåla där de är misstänksamma mot alla nya människor.

Vad skulle du föredra, att ditt barn var homosexuellt, eller död?
  • Lady Sylvanas
    dannya skrev 2011-01-23 17:05:45 följande:
    Jag vet inte var du bor men jag upplever det ständigt, mina kompisar som är homosexuella upplever det, och det är ett faktum!

Vad är det för fråga? Vad tror du själv? 
    Tja, de verkar ju uppleva det från dig, konstigt att de accepterar det.

Jag tror du hellre ser ditt barn dött.
  • Lady Sylvanas
    dannya skrev 2011-01-23 17:08:42 följande:
    Klart:)

Varför skulle dom inte det? Det är en tramsig fråga enligt mig.

Får dina homosexuella kompisar krama varandra i soffan?
  • Lady Sylvanas
    dannya skrev 2011-01-23 17:12:14 följande:
    Vad är det med alla dessa frågor?

Kanske, jag vet inte. Men jag vill inte läsa böcker om giraffer som är homosexuella som ska skaffa barn, jag ser inget tillgivande i sådana böcker.
    Du kanske är rädd att dina barn blir giraffer?
  • Lady Sylvanas
    dannya skrev 2011-01-24 11:53:52 följande:
    Ja och jag anser fortfarande att man kan det:) Men många människor försöker verkligen ändra på min uppfattning av det hela, men det hjälper inte!

Jag kommer aldrig läsa dessa böcker för min son:)
    Hur lyckas man göra någon homosexuell? Är det bara homosexuell man kan få folk att bli, eller gäller det även annat? Så att de finner träd attraktiva?
  • Lady Sylvanas
    dannya skrev 2011-01-24 12:06:20 följande:
    Nu var du rolig:)
    Varför?

Om man nu kan lyckas få folk att bli homosexuella, då borde man kunna få folk att bli attraherade av träd också.

Hur får man någon till att bli homosexuell?
  • Lady Sylvanas
    Lavish skrev 2011-01-24 12:17:27 följande:
    Det är en läggning som finns och den kallas för dendrofili så det är verkligen ingen konstig fråga. Finns många barnböcker som har med skog och träd och sånt.
    Om man läser mamma mu för sitt barn, kommer de bli attraherade av djur då? Speciellt kossor.
  • Lady Sylvanas
    dannya skrev 2011-01-25 12:52:48 följande:
    Om jag säger så här, om du som vuxen blir hjärntvättad undermedvetet av att se på tv, höra och läsa.
    Så tror jag nog att ett barn som ser saker på ett helt annat perspektiv, blir påverkad av vad  föräldern läser för böcker. Jag trodde du visste att det barn hör och ser blir de påverkad av...
    Men vuxna blir inte hjärntvättade av tv eller böcker. Var har du fått den idéen ifrån?
Svar på tråden Skulle du läsa dessa böcker för dina barn?