Inlägg från: LillfisenE |Visa alla inlägg
  • LillfisenE

Några/någon i Varberg som vill umgås? =)

Ne, den e ju varje år och detta är 3e året jag går :) Första året mest för att min kompis va gravid, sedan förra året när jag väntade Edwin och så nu..
    Skoj! Och kul att göra något annat än att vara hemma med! 

• LillfisenE

Glad påsk!! Vi har inget planerat heller men jag tror att det finns stor risk för möhippa idag eller imorgon

• LillfisenE

Blev ingen möhippa så då bordw den bli ni till helgen. Har dock åkt på halsfluss

• LillfisenE

Här är det bara fint! Är lite trött eftersom sambon jobbat morgon denna veckan så har jag fått ta alla tidiga passen med Edwin, vilket går bra men jag är ingen morgonmänniska! Hehe...

Har fullt upp med bröllopsplanering, 1 vecka kvar idag!

Efter det tycker jag nog att vi ska försöka dra ihop någon träff eller så 

• LillfisenE

Klart att alla är välkomna, tycks verkligen va assvårt att hitta
    En umgängeskrets om man är hitflyttad och inte känner någon från början.

Vi gifter oss i gällinge kyrka och kommer ha festen i stråvalla sen

• LillfisenE

Ja visst hoppas jag på bra väder, men det får bli som det blir me de... Vi har fått plats på kommunala förskolan i limabacka, en km från vårt hus typ. Urskönt

• LillfisenE

Kom på att ja kunde tipsa om en picknick för nya varbergare vid ankaret onsdag eller torsdag nästa veckA.. Finns en grupp på facebook o där kommer det o bli av nu. Jag, mannen o sonen planerar iaf att komma

• LillfisenE

Picknick vid Ankaret torsdagen 26 maj kl.18. Ta med egen picknickkorg, samling vid just ankaret!

- kopierat från facebookgruppen "Ny i Varberg"
  • LillfisenE

Å dagen var underbar!! 
    Regnet öste ner när vi var i kyrkan, nyvigda, och sedan regnade det hela kvällen.. Fick dock (vad vi hoppas blev fina) utomhusbilder i skog och vid havet med uppehåll och någorlunda sol före vigseln :)
    Men trots regn så var dagen helt underbar!!

Festen var oxå lyckad! God mat, bra stämning på folket och mycket dans efteråt!

Natten spenderade vi på Särö Hus, underbart, i ett av deras lyxigare rum med bubbelbadkar för 2 på rummet. God hotellfrukost och en underbar relaxavdelning där vi badade i örtbad efter humör samt i varma poolen. Massa mys! Checkade ut vid 12, och sedan hem till vår lilla bebis som var superglad över att få umgås lite med mamma o pappa igen.

bilder finns att se på maria-christer.tk (fliken Bröllop, sedan bilder) 

Svar på tråden Några/någon i Varberg som vill umgås? =)