Inlägg från: Boothwalker |Visa alla inlägg
  • Boothwalker

Använder du baddräkt eller bikini?

Inget av det. Skulle jag få för mig att bada gör jag det med jeans och tshirt...

Det är rätt så enkelt att balansera när man håller i nån. Annars är det svårare... - Mowgli 5 år
  • Boothwalker
    lille Birger skrev 2011-01-09 14:07:40 följande:
    Då är det bra att ha med sig ombyte.
    Eller så går man blöt tills man torkar... =)
    Det är rätt så enkelt att balansera när man håller i nån. Annars är det svårare... - Mowgli 5 år
  • Boothwalker
    Boothwalker skrev 2011-01-09 14:16:56 följande:
    Eller så går man blöt tills man torkar... =)
    Eller kommer hem och kan byta
  • Boothwalker
    lille Birger skrev 2011-01-09 14:27:08 följande:
    Usch det låter hemsk. Kaffe
    Boothwalker skrev 2011-01-09 14:17:19 följande:
    Eller kommer hem och kan byta
    Om man har nära hem så funkar det ju jättebra. Man kanske tillochmed har så nära att man orkar gå hem och byta om till badkläder innan badet, om man har några dvs.
    Hellre gå blöt än att krångla av sig blöta jeans på en badstrand eller ett trångt toalettbås.

Jag använder inte badkl'der. Jag badar i jeans för att jag tycker det är skönt =)

Och jag badar kanske en gång om året i genomsnitt. Fast snarare tre gånger en sommar och inget de två efterföljande. Man blir ju blöt =)
  • Boothwalker
    brünnhilde skrev 2011-01-09 14:45:31 följande:
    Inte så mycket i det här fallet, eftersom namnet är taget från en ö utanför Japan om jag inte minns fel.
    Jupp. Men det heter också bikini för att det är två delar...
    sv.wikipedia.org/wiki/Bikini
Svar på tråden Använder du baddräkt eller bikini?