• METAMORPHOSIS

Före- och efterbilder för GBP-opererade

• Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade
  • Fia90

Har inte postat något tidigare men lägger in nu då jag är så glad över min operation och inspirerades så otroligt av den här tråden inför min operation och var inne flera gånger om dagen och blev alldeles otålig när det inte hade uppdaterats något än ;)

Här är i alla fall bilder med 28 kilos skillnad. Fyra månader sedan op nästa vecka! Ett av de bästa valen jag gjort i mitt liv, att göra den här operationen, trots ett tarmvred (krävdes operation) och en förträngning (ingen op nödvändig hittills).

• Fia90
    Fia90 skrev 2013-07-26 20:28:03 följande:
    Har inte postat något tidigare men lägger in nu då jag är så glad över min operation och inspirerades så otroligt av den här tråden inför min operation och var inne flera gånger om dagen och blev alldeles otålig när det inte hade uppdaterats något än ;)

Här är i alla fall bilder med 28 kilos skillnad. Fyra månader sedan op nästa vecka! Ett av de bästa valen jag gjort i mitt liv, att göra den här operationen, trots ett tarmvred (krävdes operation) och en förträngning (ingen op nödvändig hittills).
    Oj, bilderna kom inte med. Gör ett nytt försök då helt enkelt, och hoppas jag lyckas denna gången.

• Boomsan
    Fia90 skrev 2013-07-26 20:29:31 följande:
    Oj, bilderna kom inte med. Gör ett nytt försök då helt enkelt, och hoppas jag lyckas denna gången.

wow silken snygging! Vad vägde du på den första bilden? Glad
  • Fia90
    Boomsan skrev 2013-07-26 22:24:56 följande:
    wow silken snygging! Vad vägde du på den första bilden? Glad
    Tusen tack ;) Jag vägde 113,6 på pricken den dagen som fotot togs, det är taget på mottagningen någon timme innan jag fick reda på att jag var godkänd för operation!
  • Boomsan
    Fia90 skrev 2013-07-27 12:47:49 följande:
    Tusen tack ;) Jag vägde 113,6 på pricken den dagen som fotot togs, det är taget på mottagningen någon timme innan jag fick reda på att jag var godkänd för operation!
    Okej, du är iaf jätte fin, det var du innan operationen också Glad
  • vampyria2
    Sötnöt skrev 2013-07-27 14:14:16 följande:
    Hur kan ni bli så tjocka? Äckligt ju!

Jaja men vi har gjort något åt våra problem, när tänker du förbättra det du har stora problem med?
  • Leone i Västerås
    vampyria2 skrev 2013-07-27 14:34:45 följande:
    Jaja men vi har gjort något åt våra problem, när tänker du förbättra det du har stora problem med?

Mamma till fyra underbara barn på jorden och två i himlen
  • Fia90
    Boomsan skrev 2013-07-27 14:03:31 följande:
    Okej, du är iaf jätte fin, det var du innan operationen också Glad
    Väljer att helt ignorerar den onödiga kommentaren och svarar dig istället! Tack så mycket, även om jag inte var så nöjd tidigare dock. Tjuvläste i bloggen som du länkar till i sidfoten, du ska också opereras i Simrishamn, som jag! Och snart dessutom! Stort lycka till!

• Boomsan
    Fia90 skrev 2013-07-27 18:27:43 följande:
    Väljer att helt ignorerar den onödiga kommentaren och svarar dig istället! Tack så mycket, även om jag inte var så nöjd tidigare dock. Tjuvläste i bloggen som du länkar till i sidfoten, du ska också opereras i Simrishamn, som jag! Och snart dessutom! Stort lycka till!

Kul att du har opererats i Simrishamn! Antar att du är väldigt nöjd med dem ^^
    Tack så mycket Hjärta Jag kommer inom en snar framtid sätta in en före- efterbild här Skrattande
  • blueangel

vilken viktresa! hur mår ni nu när ni blivit mindre? samt hur gick ni tillväga för att få genom gå operationen?

Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade