Sambons kvinnliga kollega vill köpa en julklapp till honom...
Vad ska jag tro om det?
De har jobbat ihop under ett par år. Hon är enda kvinnliga kollegan, ung och söt (såklart). Vad jag har förstått så har de jobbat ganska nära ihop då han hjälpt henne en hel del med projekt hit och projekt dit. Han har pratat mycket, mycket om henne och efter ett tag konfronterade jag honom och sa att han pratade om henne en del... Han sa att jag inte skulle vara svartsjuk och sen har det skämtats om det.
(att han skulle haft tid att vara otrogen annat än på kontorstid har jag svårt att tänka mig då han har mig, hus och 2 barn som håller honom sysselsatt...)
... men tankarna har ju funnits där då de har smsat varandra ibland lite skämtsamt under fotbollsmatcher osv (då de delar fotbollsintresse men håller på olika lag så de kan retas ibland). Hon har både hans jobbmobilnummer och privata mobilnummer. De är även vänner på FB och nu så fick JAG ett mail av henne på FB (vi är ej vänner där), där hon skrev som rubrik "Hemligt för sambon! :)" Där skrev hon att hon gärna ville köpa en julklapp till honom som tack för all hjälp hon fått med projekt .m.m, och frågade efter tips...
Eeehhhhh! Vad ska jag tro??? Har velat strypa henne förr och ännu mer nu...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-21 14:02
Uppdatering. Denna tjejen ska sluta på företaget vid årsskiftet, så är väl därför hon vill köpa julklapp som tack, men då kan hon väl köpa till de andra killarna där också då jag säkert tror att alla har hjälpt henne lite då och då!