Inlägg från: Babydreamer |Visa alla inlägg
  • Babydreamer

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Jag har en fråga... Idag är jag på cykeldag 10 vilket innebär att min mens slutade för 5 dagar sedan (den var som vanligt). Inatt och imorse så kom det lite blod på pappret när jag varit på toa, har ingen soom helst aning om vad detta kan vara. Har haft mellanblödning 1 gång förut men det var mer runt ÄL tid, inte såhär tidigt efter mens... :S ska ju visserligen till en gynekolog imorgon så får ju det uppkollat men vill ändå skriva av mig lite här. Har liiiiiiiiiiiite mensvärkskänning tror jag men det är så svagt att jag inte vet...

• Babydreamer

Jag tror inte att jag är gravid, är helt övertygad om att det aldrig kommer hända mig och jag har varit väldigt deppig sista tiden så vi har inte haft sex särskilt ofta heller, så risken för en bebbe är nästintill obefintlig

• Babydreamer

Usch... nu är förhoppningarna uppe igen... Har sedan igår haft som ilningar i tjejmagstrakten och neråt samt kissat mkt mer än vanligt... Kommer bli sådär extra besviken när mensen kommer i helgen :(

• Babydreamer

Jag har BIM på söndag... Har lite ont i magen men ytterst lite... Idag har jag gått och nyst en hel massa fast jag känner mig inte ett dugg förkyld :s

• Babydreamer

BIM idag! Ingen mens eller mensvärk ännu... Har ont i tjejmagen, det hugger och drar lite men känns inte som mensvärk... Hoppas!!!!!!!!!

• Babydreamer

Kommer nog ändå inte testa den här veckan... Mensen kommer säkert bara försent för det har varit lite stressigt här hemma sista månaden... Men jag hoppas ändå, fast jag tror inte...

• Babydreamer

BIM +2 och känner inte att mensen skulle vara på ingång :D  Fortfarande lite småsnuvig men kan inte påstå att jag känner mig förkyld...

• Babydreamer

jag blir väl sist kvar i denna tråd :( tror att alla andra hinner få sina plus innan mig... om jag någonsin får något överhuvudtaget....  får väl se denna månad.. har väl BIM i slutet av oktober... 11 försöket :'(

• Babydreamer

Åh fy vad hemskt Maajsi! :'( skickar en massa styrkekramar!! Kan inte ens föreställa mig hur jobbigt du måste ha det nu...

En annans bekymmer att inte bli gravid alls känns ju inte alls lika illa när man får höra om sånt här :(

Själv har jag varit på vårdcentralen idag för mina deppression och ångestattacker så nu ska jag börja äta medicin för det och få kontakt med kurator, och hoppas på att jag ska må lite bättre och inte gräva ner mig så djupt i min bebislängtan...

Men för er som är nyfikna så har jag beräknad ÄL runt 19/10 och BIM 2/11..... Så Swn, du är inte ensam om att vänta på ÄL och BIM....

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!