• Maajsi

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Åh vad skoj! Grattiis!!!! Skrattande

Vi som skulle på återbesök imorgon. Äntligen skulle man få svar på vad som gick fel. då ringde  barnmorskan i fredags och sa att dom inte fått alla svar ännu.. Det betyder att vi måste vänta ännu längre.. suck Rynkar på näsan

• Maajsi

idag är det 2 månader sedan min ängel föddes. :( saknar honom varje sekund. Bf närmar sig men ingen kommer att komma..
    Det är så himla tungt.

• Maajsi

Jag är gravid igen Förvånad trodde verkligen inte att det skulle gå så här fort. Hade inte ens samlag vid äl (enligt mina uträkningar), men tji fick jag för det.

• Maajsi

Jo, det är lika välkommet för det :) men, hade räknat med att det skulle dröja till nästa år åtminstone. Därför vi inte riktigt har försökt än. Men det behövdes tydligen inte.

• Maajsi
    Limpan 83: Ja, det kan man lugnt säga :) en riktigt härlig julklapp.

Babydreamer: Hoppas jag också. Jo den 24e december enligt uträkningar.

Adora1: Jo det känns helt overkligt. Hade absolut inte räknat med detta men det är hur som helst riktigt roligt. Hoppas bara att det går vägen. Just nu mår jag väl bara lite illa och så. Någon oro känner jag inte av ännu eftersom chansen finns att det kan bli missfall. Det blir väl senare som oron kommer. Den 24e aug. är det beräknat.

Angelanddevil: tack så hemskt mycket :)

dazhamster:
    Hoppas jag också :) Jo på sätt och vis känns det faktiskt skönt att det gick vägen nu. Spelar som ingen roll när som sagt :) bara det att jag inte hade väntat mig detta redan. Men kul är det ändå :D
     jo, jag har en dotter sen innan.

soyaa: Tack så mycket :)
  • Maajsi
    AgnesGN skrev 2011-12-19 18:25:08 följande:
    Grattis till plusset! Jag hoppas att det känns okej. Det var tydligen menat att bli...  *kram*
    Jodå, det känns helt okej! Jag var bara inte beredd. Men jag kände igår precis som när jag väntade lillen. Illamående, ingen mensvärk (vilket jag alltid har en dag innan mens), trötthet och flytningar. Tänkte att jag för säkerhets skull testar mig om inte mensen dykt upp nu under morgonen. Det hade den inte gjort och jag plussade. Visst är jag orolig att det ska gå åt skogen igen men jag ska be om hjälp och försöka att tänka positivt. Som du skrev, det skulle helt enkelt bli såhär. Dessutom har babyn en ängel som vakar över honom/henne. Det tror jag och jag hoppas att det går bra.
  • Maajsi

BIM-LISTAN 

HelenFr- ÄL 3 nov/ BIM 17 nov (17:e försöket, 2:a barnet.)

Lyckliglängtan - Äl 10 December / Bim 25 December (19e försöket)

Swn- ÄL 12 December / BIM 25 December (22:e försöket, 2:a barnet)

HannaFia
    -
    ÄL ?/ BIM ? (9:e försöket, inga barn) 

Plus - listan

Myrran81 - plus på BIM -7
    Laref - plus på BIM ?
    Systertillknorr - plus på BIM+3
    Elle1984 - plus på BiIM -?
    Lovika83 - plus på BIM +3/4
    Matematik - plus på BIM -1
    AngelandDevil - plus på BIM -1
    Babymoon - plus på BIM -3
    AngelandDevil - plus på BIM -1/ +1
    Skruttnorpan - plus på BIM +/- (?)
    Delight87 - plus på BIM +1
    Adora1 - plus på BIM +8
    Daniela01 - plus på BIM -4
    Chokladmuffins - plus på BIM ?
    Skyrocket - plus på BIM -4
    Baby88 - plus på BIM ?
    T inne - plus på BIM -4
    Dellz - plus på BIM +2
    FruDahllöw - plus på BIM -1
    Lilla Ego 07 - plus på BIM +1
    Limpan 83 - plus på BIM -4
    Bebis11 - plus på BIM -6
    Deeya - plus på BIM -7
    Sommar - plus på BIM -2
    Bia 80 - plus på BIM -6
    T rollbusarna - plus på BIM -2
    LilyRose - plus på BIM +5
    MiAmore - plus på BIM -2
    Brooklyn - plus på BIM -1 
    ACJL - plus på BIM
    Ohbaby - plus på första testet på BIM+4
    SoMa72 - plus på BIM-4
    DazHamster - Plus på BIM +1
    AgnesGN - plus på +/- (?)
    Babydreamer - plus på BIM +6
    Maajsi- plus på BIM
  • Maajsi

Ja, fast han var ju inget missfall men stämmer väl säkert de flesta gånger :) i alla fall på mig. Men jag har väl inga problem att bli gravid och förhoppningsvis inga problem att få friska levande barn. Tack så mycket. Håller själv tummar och tår. Är ständigt nervös.

• Maajsi
    Daniela01 skrev 2011-12-23 00:03:04 följande:
    Vad glad jag blir när jag läser att maajsi har fått en tidig julklapp :) Stort Grattis :)
    tack så mycket Skrattande
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!