• Daniela01

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

DazHamster: JAAA vad kul!! {#emotions_dlg.flower} Stort GRATTIS {#emotions_dlg.flower} Vilken underbar gåva på er dag Glad

Skyrocket: Jag hade oxå de tankarna kring förlossningen, men när jag gick på Aurorasamtal så sa den visa kvinnan att under hennes tid som hon har arbetat där (hon var rätt så gammal) så har inget barn dött vid födseln. (hoppas att hon har jobbat där länge o inte refererade till ngr veckor tillbax) *brr**

Fast det är precis som du skriver, mkt kan gå fel. Men vi får verkligen hoppas att allt kommer gå jättebra för oss!!

• Daniela01

fan oxå Swn! Men du är inte ensam, det finns många till i tråden! Hoppas på ett November pluss!!

• Daniela01

om ngn vecka så kommer du ha fått ännu mer grav.symtpom Flört

• Daniela01

vilken liten sötnoz eran ragdoll är DazHamster Skrattande

AgnesGN: Vad duktigt du är som har gått ner 12kg!!!

• Daniela01

Stort GRATTIS Adora1! Vad underbart, nu har ert underverk äntligen kommit {#emotions_dlg.flower} {#emotions_dlg.flower}

• Daniela01

vad ledsen jag blir när jag läser ditt inlägg Maajsi. Det finns inga ord, det är fruktansvärt Gråter

Många kramar till dig Hjärta Skriv mer sen när du orkar!!

• Daniela01

jättekul att höra ifrån dig Babydreamer! Glad jättebra att du har tagit kontakt med vården!! {#emotions_dlg.flower}

jag gick också och talade med en kurator, och det känns väldigt skönt att tala med en utomstående som är väl insatt i ämnet.

• Daniela01

det är fruktansvärt orättvist det som ni behöver gå igenom Gråter har själv fått avsluta en graviditet i v.19 och tyckte det var oerhört jobbigt. Men de på sjukhuset var riktigt bra och tog väl hand om oss. Vi hade en liten sermoni (jag min sambo och sjukhuspräst) någon vecka efter (allt är så diffust nu i efterhand så jag vet inte riktigt när allt hände). Där vi även namngav vår ängel.

Kan bara föreställa mig hur fruktansvärt det måste vara för er, som fick ha er prins till v.26.

De tankarna som jag hade var att jag ville bli gravid så fort igen, för att ersätta det barn som vi hade förlorat. Det tog 5månader ungefär tills nästa graviditet. Fast när jag blev gravid, då kom all ångesten och ledsamheten upp igen. Men jag fick gå hos en riktigt bra psykolog på mvc som var väl insatt i ämnet. 
    Och nu är jag inne på 8dagar efter BF och känner mig som ett nerv-vrak som är livrädd att snubbla på mål-snöret.

Massa kramar till dig! Hjärta

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!