• Limpan 83

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Haha (osäker )skulle det stå efter 24 timmar  :P

• Limpan 83

Bia80: jag hoppas att du får ett bra bemötande! Skönt att kroppen fungerar som den ska iaf, då vet du alltid "vart" du befinner dig i cykeln.
    Kul med ÄL-tester. Du får hålla oss uppdatarede

• Limpan 83

Hej tjejer!

Förlåt om jag klagar men jag har feber och lite småpanik just nu :( 38,4 så inte jättemycket men ändå. Känner mig inte sjuk, alltså ingen halsont eller hosta eller liknande. Bara trött men det trodde jag berodde på graviditeten. Har nu läst att det inte är så bra med feber i början på en graviditet, så har nu tagit alvedon. Men vad kan detta vara??? Någon som vet?

• Limpan 83
    deeya:  Grattis!! Sådär såg mitt plus ut i måndags på BIM-4 och nu är det superstarkt!! Så kommer bara bli starkare och starkare för varje dag! Vad roligt för dig!! Hur mår du nu då??
  • Limpan 83

Jag är ju lite småsjuk så känns inge vidare :( Men annars mår jag bra. Öm i brösten, mer hungrig än vanligt och blir yr när jag reser mig upp från stolar eller från soffan. Klart att det blir starkare :) Du får uppdatera oss om någon dag igen :) NJUT nu!!!

• Limpan 83

babyW: Då  får ni mysa massa innnan han åker! De små simmarna kan ju leva ett bra tag därinne :) Kul med flytt och inredning! Säkert bra att ha annat att tänka på så att man inte blr för fixerad. Du får uppdatera os på måndag.

• Limpan 83
    Kitty 82 skrev 2011-02-21 09:58:25 följande:
    Jag har KANSKE plussat

Mend et är super tidigt då för jag fick utslag på CB digital ÄL.test i tisdags och idag morse så fick jag ett svagt men synligt plus alltså ett rosa streck brevid kontrollstrecket men så fort efter ÄL jösses amalia. det e ju bara 4-6 dagar efter ÄL...
    Kommer lägga in en bild på detta ikväll i min tråd under planerar barn-Graviditetstest.

Men jag vågar inte tro på det än för när man får en glad gubbe på äl-test dröjer det väl 12-48 timmar innan man har äl?

Helt otroligt. Kanske Glandin-25 var ett lyckopiller iaf
    Åhh vad spännande! Ja lägg upp bilden så man kan se :) Så får du ta et nytt test igen om nån dag och se så att det blir starkare. Men låter ju absolut som att du är gravid!!! Det kan väl inte bli två streck annars???
  • Limpan 83

Inge kul med infektioner!! Inte så insatt i vad de kan ställa till med men de är ju absolut inge bra att gå med under en tid. Jag fick själv infektion efter skrapning, men fick fort antibiotika. Jag hoppas att det blir bra för er nu {#emotions_dlg.flower}

• Limpan 83
    Kitty 82 skrev 2011-02-21 17:39:59 följande:

Jaha nu har jag tagit 2 st bilder dock ser det bara ut och vara grått svaaagt streck där men det e ljusrosa och lika tjockt som kontrollstrecket men fasen vad jobbigt att ej bilderna blev bra Någon som kan fixa dom i photo shop eller vad det heter och mörka bilderna sådär så man ser två streck?
    Hm..jadu, jag ser tyvärr inga streck :( Eller kanslke antydan till något men då är det så långt åt vänster, alltså strecket. Så har inte jag fått. Tittar du på tex Deeyas bild så ser du att de båda strecken sitter tätare varandra!? Så har mina med varit. Men det kanske varierar? Testa imorn med :) Håller tummarna!!
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!