Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Haha (osäker )skulle det stå efter 24 timmar :P
Haha (osäker )skulle det stå efter 24 timmar :P
Bia80: jag hoppas att du får ett bra bemötande! Skönt att kroppen fungerar som den ska iaf, då vet du alltid "vart" du befinner dig i cykeln.
Kul med ÄL-tester. Du får hålla oss uppdatarede
Hej tjejer!
Förlåt om jag klagar men jag har feber och lite småpanik just nu :( 38,4 så inte jättemycket men ändå. Känner mig inte sjuk, alltså ingen halsont eller hosta eller liknande. Bara trött men det trodde jag berodde på graviditeten. Har nu läst att det inte är så bra med feber i början på en graviditet, så har nu tagit alvedon. Men vad kan detta vara??? Någon som vet?
Jag är ju lite småsjuk så känns inge vidare :( Men annars mår jag bra. Öm i brösten, mer hungrig än vanligt och blir yr när jag reser mig upp från stolar eller från soffan. Klart att det blir starkare :) Du får uppdatera oss om någon dag igen :) NJUT nu!!!
babyW: Då får ni mysa massa innnan han åker! De små simmarna kan ju leva ett bra tag därinne :) Kul med flytt och inredning! Säkert bra att ha annat att tänka på så att man inte blr för fixerad. Du får uppdatera os på måndag.
Inge kul med infektioner!! Inte så insatt i vad de kan ställa till med men de är ju absolut inge bra att gå med under en tid. Jag fick själv infektion efter skrapning, men fick fort antibiotika. Jag hoppas att det blir bra för er nu