• Daniela01

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Babydreamer: Hoppas att ditt pluss kommer att komma snart!!

Adora1: Hur går det???? Baby

• Daniela01

DazHamster, förlåt att jag missade ditt inlägg!! Det är ju superbra nyheter!! Nu hoppas vi på att en liten har flyttat in (om inte två) Glad 

• Daniela01

jag har oxå förvärkar som är regelbundna och gör ont som kommer och går.. undrar oxå om jag kommmer att missa när det väl är på G! (BF är imon 6/10) Hoppas man slipper föda i köket Glad

• Daniela01

hehehe.. det är sant skrytlocket, jag har oxå trott att "nu är det på riktigt" flera gånger! Börjar känna mig som flickan som ropar "vargen kommer, vargen kommer" Glad Ska bli intressant när man får reda på "hur" det ska kännas! Eller så har vi båda hög smärt-tröskel och allt är på g för full? Flört

till förlossningen är det ung.10min med bil, så det är rätt ok. Om inte bebisen bestämmer sig för att komma ut i rusningstrafik-tiden, för då är det nog kört.

• Daniela01

hehe förlåt, ibland läser jag lite för snabbt och så blandar sig bokstäverna ihop sig Skäms (får skylla på min mentala hälsa just nu Flört)

oj, undra om det kanske var en nerv som kom iklämm? urs vad otäckt, speciellt när man är ute och går och inte är hemma!!! Skönt att det har släppt nu!! Men jag förstår verkligen din panik när det hände!!

• Daniela01

Hur har det gått skyrocket? vad sa förlossningen? Ni kanske är inne nu (och allt är bra och igång Glad)

HelenFr, jag har läst att det ska vara stor skillnad o folk har sagt det till mig.. men det är så svårt att ta till sig det, då man inte vet hur stor skillnaden är? Hur känndes det för dig? Hur kom de riktiga igångsättande värkarna? Hade du dem i flera dagar, eller bara ngr timmar innan? (Massa frågor från en ovetande nervös kvinna Glad)

• Daniela01

HelenFr: hehe då är det lungt ett tag till då Glad det är lite jobbigt när man inte riktigt vet när det ska sätta igång!

Skyrocket: Hur har det gått för dig?

• Daniela01

DazHamster:  Grattis till 2års förlovningen!!! Hoppas på ett stort Plus idag för er!!! Glad

Maajsi: 100 dagarna kommer att flyta på snabbt, nu kommer hösten, sen julen och på nyår är det dax Skål

Ego: BF+4,.. super segt.... 

• Daniela01

hehe.. jag tänkte precis skriva ett inlägg och fråga dig hur det går Glad

ja de sista dagarna, oavsett om det är innan eller efter bf är riktigt sega!! Mina arbets.kamraters fruar (2st arbetskamrater) väntade tvillingar, och de skulle ha i början av november.Båda två har fått sina tvillingar nu, givetvis blir man jätteglad för deras skull, men någonstans hade man ju endå tänkt att man skulle bli först Glad (men icke!)

Det positiva är att den rädslan jag hade för förlossningen, har övergått till mer "ååh kan det inte sätta igång snart så att det blir gjort!" Mer så att man ser fram emot den Flört Inget ont som inte har ngt gott med sig

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!