Limpan 83 skrev 2011-11-16 11:10:45 följande:
Det finns människor till allt!! När man är som mest sårbar så ska man behöva stå på sig och kräva sin rätt. Det är hemskt! Att folk inte fattar och kan vara mer ödmjuka :( Hoppas att ni fick en fin stund med er lille iaf!
Underbara nyheter att din kropp börjar återhämta sig och att ni ser framåt. Jag kände precis som du att varför skjuta på att bli gravid, det kommer ju kännas oroligt när det än blir av. Jag tycte nästan att det var skönt att ha något att fokusera på. När jag väl blev gravid (gick fort) så upptogs ju mina tankar mer o mer av den nya graviditeten och man tillåter sig att planera och tänka framåt. Vill ge dig en varm kram <3
Jodå, det såklart! Men man blir ju så himla arg över att vissa människor ens har mage att låta och ha sig som hon gjorde. Usch, jag får rysningar. Spelar ingen roll om han dog. Han var ändå vår son. Man låter inte sådär. Hon har ingenting att göra som präst på förlossningen om han ska bete sig sådär.Hon, om någon, borde veta hur man beter sig i sådana situationer.
Jodå, helt underbart. Men mensen har fortfarande inte kommit. Usch, så frustrerande. Bara för att detta har hänt så ska det ta extra lång tid för kroppen att komma igång igen. men vill ju åtminstone veta så att man fungerar som man ska. Jag hoppas jag kommer kunna tänka så också, så pass bra som det går i alla fall. Massa kramar till dig också.