Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Maajsi: Styrkekramar!
Maajsi: Styrkekramar!
Maajsi: Du verkar ha haft det kämpigt och det är skönt att höra att lillen ändå följer sin kurva och att du fått dina extrakontroller! Det måste vara jätte tungt för dig/er att ni miste er lilla ängel men försök att hålla fokus på det som är bra just nu, i denna stund. Sorgen kommer alltid finnas där men den blir lättare att hantera med tiden tror jag. Och ja, tiden har inget slut vilket har både sin fördelar och nackdelar!
Men åh vad underbart maajsi! Grattis!
DazHamster: Går också in här och kikar titt som tätt. Här funderas det på att börja försöka till våren eller hösten. Vill jätte gärna vara gravid redan nu men försöker hejda mig av både praktiska skäl och att maken helst vill hålla sig till "planerna"
Jag här är min sötnos som hunnit bli 15 månader vid detta laget!
Men åh, STORT grattis HelenFr!
Hehe vilken sötnos! :D
Jag lever! ;) Sonen fyller 2 i september. Tiden har bara försvunnit iväg!
Ja det har varit en bra tråd! :) Jag är faktiskt gravid igen. v. 11+2 idag så jag hoppas att allt går vägen! Härligt att ni ska börja försöka snart igen. :D
BabyW: Vad härligt att ni är på G igen. Du får jätte gärna berätta hur det går för er! :D Vart man är mentalt i själen spelar stor roll tror jag i alla fall. :)
Chokladmuffins: Grattis till graviditeten! ;) Ja jag var beräknad den 19:e september men sonen tittade ut den 13:e. Nu är jag beräknad till 21 juli så en månad efter sig ungefär. :)
Maajsi: Jag mår ganska bra nu. v. 12+1 idag så symtomen har börjat lägga sig. :) Om 6 dagar är det VUL, nervig!
Ja, om det är några här som vill så är jag gärna med. :)
VUL gick fin fint! Ett pickande hjärta. Idag är det v. 16+4 så tiden rullar på. Hur går det för dig Maajsi?
Ja, allt såg fint ut på RUL också. Beräknat BF 25 juli i slutändan. Ja, jag är i v.19+0 idag så nästa lördag är det halvvägs genom hela graviditeten. Helt sjukt! Jag har ju knappt börjat känna mig gravid än och så är det över snart.
Hur har det gått för er allihopa? Har det blivit några bebisar? Hur gamla är era barn nu i så fall? Nya graviditeter på gång?
Hos oss bor numer Arkin på 4,5 år och Luna på 1,5 år. Swish sa tiden!