• LängtarL

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Jag skulle skriva.
    Hej tjejer! Tycker det är kul att ni är inne och hejjar på oss fortfarande=)
    För min del går det inte så jätte bra, Är inne på försök 15 och ingenting händer.
    Nån får gärna ändra mina datum, äl 16 aug och bim 1 Sep. Hoppas verkligen det ska ta sig den här gången.
    Känner inte att jag är redo för utredning än, så vi försöker ett tag till.
    har ju regelbunden mens och ägglossning och har haft det sen två år tillbaka, så det borde vara vårann tur snart.

Håll tummarna för mig tjejer! Många kramar till er för att ni finns.=)       

• LängtarL

Heej tjejer! ser att vi fortfarande är några som kämpar på!

Här gick det som vanligt den här månaden, mensen kom som en klocka. men nu har jag faktist tagit mod till mig och bokat tid för utredning. fick tid om en månad så går in på försök 16 så länge och hoppas det tar sig så jag inte behöver gå dit om en månad. tänk att man försökt in 16månader snart, gud vad tiden går fort.

Håller mina tummar för er alla andra så länge, och hoppas att det är våran tur snart=)  KRama

• LängtarL

Grattis till första trådbebisen! :)

Själv går jag ju i väntan på äl, uppdaterade här för ett tag sen dazhamster men du kanske missade det.
    vart inget den här månaden heller. men nu har vi bokat tid för utredning i alla fall, så får påbörja den i slutet av månaden.
    Ni får gärna ändra mina datum, äl 9 sep & bim 25 Sep!  Håller tummarna för er andra så länge! Kram  

• LängtarL

Grattis till sötnosen!

Här gick det inge vidare den här månaden heller, mensen kom två dagar för sent. snacka om att man hoppades=(
    Försök 17 går vi in på nu, men har i alla fall fått påbörjat utredning nu, så om en månad har vi förhoppningsvis lite svar på varför det aldrig händer nåt.
    Är inne och kollar ofta men uppdaterar sällan! börjar kännas som om man längat så länge nu...
    Håller tummar för er andra tjejer så länge!
    Kämpa på ni är jätte duktiga! KRamar      

• LängtarL

Grattis Dazhamster till plusset=) äntligen=) och Grattis till lilltjejen Adora1=) så mysigt kan jag tänka mig!

Kan någon vara snäll och lägga till datum för det funkar inte för mig, Äl 12okt Bim 26 okt. och det är 17e försöket=(
    Hoppas verkligen på den här månaden så att jag oxå kan få en sommar bebis,=)
    Många kramar till er goa tjejer här inne!   

• LängtarL

Mensen kom igår igen:( men vart inte lika besviken den här gången, man börjar känna sig van. undrar hela tiden om det nånsin kommer att ta sig. nästa vecka får vi svar på alla blodprov och sånt, hoppas dom hittat vad som är fel.
    Har någon lust att lägga in mina nya datum, Äl 9 nov Bim 24 nov och 18e försöket :( tyvärr!

Håller tummarna för er andra så länge och hoppas på både pluss och bebisar=) snart dax för några utav er=)
    Kramar!  

• LängtarL
    Swn skrev 2011-12-03 21:27:21 följande:
    vi går ju på utredning och nu på onsdag ska jag få en spolning av äggledarna. Någon här som har gjort det innan? dela gärna med er... e lite nervös :(

Vi med, Fast ska på spolning på tisdag så då kan jag uppdatera dig hur det kändes! Jag skulle ta väktabletter en timme innan. Skulle du göra det? tror att det känns mindre då faktist! Vi får hålla tummarna för oss båda! det kommer att gå bra:)

Har nån lust att ändra mina datum igen, blir bara fel när jag gör det=(
    Äl 10 dec och Bim 25 dec och det blir 19.e försöket! =( trodde aldrig det skulle ta så här lång tid!

Skönt att vi är några kvar här inne i alla fall=) Massa kramar till er tjejer!
    Vet att jag är dålig på att upptadera men jag är inne och läser flitigt:)  
  • LängtarL

Tack ACJL för uppdateringen!

Adora1- Nu har jag gjort spolningen! Gick jätte bra, kändes knappt alls=) Spännde lite men annars var det lugnt! inga stopp, fripassage i båda=) Så nu är det avklarat känns skönt! tack för tummarna!

Swn- håller tummarna för dig imorn! var inget farligt! ta bara dina värktabletter så tror jag inte det är någon fara för dig heller.  

KRamar till er goa tjejer som bryr er om oss som är kvar!    

• LängtarL

Hoppas ni har haft en bra jul tjejer! & att nyår oxå blir det!

Här kom mensen igår igen=( Så om nån orkar får ni gärna ändra mina datum, äl 10 jan & Bim 26 jan.
    Nu har dom i alla fall skickat en remiss för ivf, så vi skulle få ett brev i slutet av januari och få komma på möte! 
    så det känns ju som att det är på rätt väg, lång väntan bara.

Kul med alla pluss som kommit i tråden! =) inte många kvar nu! Hoppas vi alla hinner plussa innan alla försvinner!

Många kramar!       

• LängtarL

LyckligLängtan = LängtarL

Grattis Miamore=)

Själv fick jag min mens=( Nya datum är äl 10feb & bim 26feb om nån har lust att ändra.

Babydreamer, stackare vad jobbigt! vad händer nu? kämpa på! Du klarar allt!

Är kul att denna tråd fortfarande lever!         

• LängtarL
    MiAmore skrev 2012-01-28 11:43:11 följande:
    Tack igen för alla gratulationer. Allt går jättebra här hemma

Förstår att det måste kännas som ett tungt besked. Men det behöver ju inte betyda att er bebis verkligen har det väl?

Beklagar mensen Hur länge har ni försökt nu?

Tack, Vi går in på försök 22 nu, så en lång väntan, men ska på möte för ivf snart så hoppas på att få bli gravid i vår i alla fall:)
  • LängtarL

Grattis till alla som fått sina bebisar! :)

Tittar bara in för att skriva att jag äntligen plussat efter 2 år! Går in i vecka 10 så håller fortfarande tummarna för att allt ska gå bra! Är så glad!

Kramar till er goa tjejer som alltid hängt här!   

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!