DazHamster skrev 2011-04-10 02:18:24 följande:
Du tjejen ryck upp dig nu =) så länge mensen inte har kommit så är de suveränt =) PLUS alla symptom du har för mig råder de ingen tvivel om en liten knodd där inne (allra helst då du käkar pergo därför jag inte tvivlar) =) men förstår att du lever i ovissheten åh vill ha de svart på vitt :/
Men har inte din mens kommit tills på måndag och du får inge plus så tycker ja du ska ringa och fråga din läkare som du går till om pergon verkligen kan få kroppen sådär ur balans för ja tror verkligen inte de...
Hoppas det löser sig med jäntan din så att ni alla få må bra =) skickar en JÄTTESTOR kram och en lyckospark i stjärten ;D
Tack för dina peppande ord, vännen!!
Är helt med på ditt tankesätt!
Angående min dotter så har vi en lång period framför oss innan vi lär se någon förbättring, är jag rädd. Men vi är ju mitt uppe i en utredning och vi har börjat få hjälp, vilket är jätteskönt!! Men det hela tar rätt lång tid innan allt är klart och innan hon fått den hjälpen hon behöver. Plus att vi andra i familjen behöver lära oss förstå och anpassa oss också...
Men det blir väl bra sen hoppas vi!!
Tyvärr kom det lite rosa på pappret igår kväll och i morse hade det kommit mer.
Som vanligt utan någon förkänning!! Om jag ändå bara kunde känna av det lite innan, så hade det varit lättare. Det är väl bara att gå på nästa cykel?!
Tog iaf ett nyt test i morse för att få klarhet i om det var spökstreck igår eller inte, och det var mycket svagt positivt idag (ljust rosa). Så det var nog trots allt inget spökstreck igår... Men strunt samma! Nu är det en ny cykel och dags att ta nya tag!!
Ska till gyn imorgon och ta nåt mer blodprov. Så det var väl egentligen bra att mensen kom, för det ska tas dag 3-5 i cykeln.
Tack för all stöttning och alla positiva tankar från alla er gulliga tjejer här inne!!
Det gjorde allt mycket lättare!
Stora varma vårkramar