Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
AgnesGN skrev 2012-01-04 20:18:20 följande:
Skrev in mig i BF-listan och tänkte "närmast BF högst upp". Hoppas det är ok.Mitt BF-datum kommer nog bli senare i juni efter UL men får ändra det då.
UL 17 januari och jag längtar mig blåå!! Låt dessa två veckor svischa förbi! Jag vill se om det verkligen är en bebis i magen... Tänk OM man inbillar sig? =P Haha... Är jag verkligen ensam om att nojja om detta? Blir oroligare för varje dag som går... Vill ha det överstökat NU... =)
Men under fläsket känns magen hårdare och det är som en lite bulle på olika sidor av magen olika tider, så något växer då där inne. Magen blir hårdare och större för varje dag nästan... Men kanske är en alien? =) Äsch, förlåt. Men som sagt, orolig och nervös nu inför detta...
Swn skrev 2012-01-04 20:32:12 följande:
bra ide med listan :) här har mensen varit och jag fick även pergotime av min läkare som jag har tagit nu. någon annan som har testat dom? var på VUL idag och hon hittade 2 fina äggblåsor på 15-16 mm så ägglossning om ungefär 3 dagar! :) får se efter blodprovet om det blev bra ägglossning av pergotimen.